Oletko kohdannut Karon beachilla, Katalla tai Khao Lakissa meduusoja?

Avainsanat: karon kata khao lak meduusa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.01.2013 - 22:14

Koska Patongin rannoilla on, niin uskon että on Karonilla ja Katallakin. Merisiilejä kannattaa myös varoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2013 - 22:20

Eipä tullut viimekesänä niitä nähtyä, mutta vähemmän veteenkään päästiin, jos oli korkea nousuveisi tai todella kovat aallokot.. Mutta noita ei kyllä silloin nähty..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2013 - 22:40

En ole kyseisissä paikoissa käynyt. Meduusoja näin Mallorcalla ja merisiiliä Kreetalla. Joka paikassa on syytä katsoa tarkkaan mitä siellä uiskentelee tai pohjassa lymyilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2013 - 07:54

Olimme toissa keväänä Katalla ja meduusoja oli valtavasti kauempana rannasta, kun poika meni varjoliitimellä. Rantaan ei onneksi ajautunut kuin yksi kuollut. Joten mikä oli polskiessa, kun vesi oli lämmintä ja kirkasta:) Suosittelen.

Lähteet:
Oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 08:39

Khao Lakin rannoilla oli meduusoja,vesi niin sakeaa,ettei niitä huomaa. White Sand Beachillä oli paljon kuolleita meduusoja hiekalla. Tammikuu 2012. Vähän ne tuli yllätyksenä ja niiden polttoa "odotti"!