Käytätkö pakastettua peruna-sipulisekoitusta?

Avainsanat: peruna-sipuli sekoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2013 - 07:59

Tottahan toki. Ison perheen äitinä on niin helppo juttu. Esim. ruskistaa broilerisuikaleet, liemikuutio tilkkaan vettä, curry ja pippuri, suikaleet ja kerma päälle. Uuniin muhimaan ja ei aikaakaan kun katras on tyhjentänyt hyvällä halulla koko vuoan:) Suosittelen. Keitoissa kannattaa lisätä vasta lopussa, ettei mene ihan mössöksi. Eli keittojuurekset ensin lähes kypsiksi ym. siskonmakkarat, lihat jne.

Kysyjän kommentti

Kiitos..kiva vinkki..pitää kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.01.2013 - 11:18

Käytän. On nopea ja näppärä tapa tehdä laatikkoruokia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2013 - 12:01

Yleensä teen kaiken alusta pitäen. Pakasteet on ihan ok; muistaakseni olen käyttänyt pari kertaa ajanpuutteen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2013 - 13:50

Poika taisi olla ekalla luokalla koulussa, kun oppi itse tekemään kunnollista kotiruokaa : Peruna-sipulisekotusta ja kinkkusuikaleita vuokaan ja kermamaito päälle.Mausteeksi pippuria ja suolaa.Niin helppoa, että lapsikin osaa : )
Kyllä meillä käytetään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2013 - 15:34

En käytä sillä ukkokullalleni sipuli aiheuttaa kovia vätsänväänteitä kypsennettynäkin. Käytän tästä syystä vain pakastettuja perunasuikaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2013 - 16:47

Milloin on kiire tehdä jokin laatikko johon ko. aineet tulevat, niin silloin kyllä.
Muuten silppuan perunat ja sipulit tuoreista raaka-aineista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2013 - 17:44

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.01.2013 - 21:16

toisinaan, saa aika helposti ruuan verrattuna siihen että itse tekis alusta loppuun ja eroa ei juuri ole ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2013 - 22:24

Hyvin harvoin, mieluummin käytän noita peruna viipaleita jos pata ruokaa teen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2013 - 22:44

silloin tällöin, aika harvakseltaan kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2013 - 07:19

Silloin tällöin. Kätevä ja nopea vaihtoehto laatikkoruokiin, sellaisenaan pannulla paistettuna tai keittoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 12:18

Perunat on vetisiä. Ei maistu minulle.
Sipulikuutioita pakasteena kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2013 - 19:35

En ole koskaan kokeillut,mutta ehkä olen niin pihi,etten edes välitä siitä sekotuksesta.Minust pannulla voissa paistetut sipulit ja perunat maistuu ja tuoksuu niin hyvälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 23:11

en käytä ollenkaan.