Tv:sta tulee vain uusintoja sekä vanhoja leffoja.Oletko samaa mieltä?

Missä hyvät sarjat?Onko tämä jokin TV :n välivaihe?

Avainsanat: tv uusinnat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2013 - 23:16

Katson Emmerdalia, Putousta ja Voice of Finlandia, satunnaisesti elokuvia tai JIM-tv:n historiadokkareita. Harmittaa kyllä vietävästi tuo uusi YLE-vero näillä katselukerroilla.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2013 - 14:21

Tätä aihetta on pohdittu täällä napsussa ennenkin eikä se tosiasia, että TV-stä todellakin TULEE PÄÄASASSA UUSINTOJA JA VANHOJA, USEIN NÄYTETTYJÄ LEHFOJA ole vuosien saatossa muuttunut mihinkään. En usko, että tilanne tulee muuttumaan mihinkää tulevina vuosiankaan. Jos näin tapahtuisi siitä olisi jo pitänyt näkyä ja kuulua viestejä meille katsojille. Vaan eipä vain ole näkynyt, tai kuulunut. Maksamme siis aivan turhasta suoraan tv-lupamaksuina ylelle ja välillisesti, tai suoraan kanavapakettimaksuina+ mainostuloina kaikille kaupallisille kanaville. Harmittavaa, mutta totta tässä pakkorahastuksia harrastavassa maassamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2013 - 14:50

Samaa mieltä olen, ja siksi katsonkin nykyään maksullisia kanavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2013 - 16:31

Uusinta uutta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2013 - 18:29

Samaa mieltä, mutta niitä kanaviakin on jo niin paljon, että uusia sarjoja ja elokuvia ei riitä aina näytettäväksi. Ja tuleehan koko ajan uusia sukupolvia, jotka eivät vielä ole nähneet niitä sarjoja ja elokuvia aiemmin. Valinnan vapaus katsomisessa. Ei ole pakko töllöttää. Tosin tuon Frendit sarjan olen itsekin katsastanut jo kolme kertaa loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2013 - 19:36

Ja monelta kanavalta vielä niitä samoja. Yksi on varma, tv-lupaa ei ole koskaan voinut kuitata edellisen vuoden maksukuitilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2013 - 20:07

Aivan liikaa uusintoja ja joskus on liian vähän välissä aikaa kun taas tulee ( vaihtuu elokuvissa nuo kanavat ainoastaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2013 - 23:11

Todella tulee liikaa uusintoja...masukania en kumminkaan halua..että aika vähäksi on telkkarin katominen jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2013 - 08:04

Samaa mieltä, vaan on siitä se etu, ettei tartte istua töllön ääressä . Jää aikaa muuhunkin. Joulun seutuun ahmin pari kirjaa ja ompa ompelukonekin taas kaivettu naftaliinista. Ottakaapa mallia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 12:07

Olen pettynyt ohjemien uusintijen runsaudesta!!