Onko sinulla jotain ruokaa jota inhoat ja jos on niin miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.01.2013 - 19:27

Läskisoosi. Inhottavaa lilluvaa rasvaa.

Kysyjän kommentti

Minullekkaan läskisoossi ei maistu siinä olevan ylettömän rasvamäärän vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2013 - 15:54

Munuaiset! Muutama huono kokemus opiskeluaikana Englannissa riitti....

Enkä ole sipulin ylin ystävä.Jos kypsää ja ruuan seassa osana ja mausteena, se menee, mutta raakana ei onnistu.Tai menee alas, mutta tuleepi myös ylös.

Ja kerran juotuani maitoa (vahingossa) joka olikin mennyt piimäksi....Maitoa en ole juonut sitten lapsuuden.

Muutoin aika kaikkiruokainen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 16:31

Kyllä voin sanoa että parsa on sellainen mitä en suuhuni pistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2013 - 16:40

Ehdottomasti kieli ja lipeäkala. Tarvitseeko edes selitellä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 19:01

Syön yleensä kaikkea kalaa..mutta lipeäkala on sellainen mitä inhoan..kun siintä tulee niin paha haju keittäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.01.2013 - 21:58

eipä tule mieleen, mutta ulkomailla en halua lautaselleni koiraa, käärmettä, rottia ynm. eli kotoruuat kelpaavat kaikki ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2013 - 11:54

Kieltä en syö, koska se on ollut jo toisen suussa.

Kananmunakin lienee arvelluttava tapaus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2013 - 12:03

Enpä näköjään ole ainoa, joka nimimerkin vastaisesti inhoaa kalaa, nimittäin lipeä. Sitä kun joka ikinen joulu äiti keitteli ja lapsuusjoulumuistoihin liittyy lähtemättömästi sen lähtemätön lipevä haju. Mutta se valkokastike, mihin laitettiin keitettyä kananmunaa, oli keitettyjen perunoiden kanssa minun jouluherkkuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2013 - 23:23

Munuaiset, kieli ja maksalaatikko rusinoilla. Kaikkia noita on tullut maistettua, mutta listaan lisään vielä osterit, joita en ole maistanut, mutta joita en vain saisi mistään hinnasta kurkusta alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2013 - 01:19

Ruokainhokkilistani ehdottomana ykkösenä on siskonmakkarakeitto,mun äitivainaa keitti sitä siskolleni,kun se tuli Ruotsista käymään,niin aina siskonmakkarakeittoa ja muistan vieläkin sen raadonhajun,mikä leijui kodissa,kun mutsi puristeli niitä makkaranpaloja MAITOON...kyllä,se keitti sen maitoon ja minä yökkäsin,pikkunen raukka silloin,vielä...Mutta muistissa on ja pysyy,se haju yms.