Lapsia naitetaan väkisin.Mitä olette mieltä?Mitä pitäisi tehdä?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...3_ul.shtml

Avainsanat: saudi arabian lapsivaimot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2013 - 15:29

Väkisin aviopuoisoksi pakoitttamista ei pitäisi missään päin maailmaa tapahtua, mutta niimpä vain tapahtuu. Sekä Eu:n, että Yk:n pitäisi reakoida näihin väkisin naittamisiin voimakkaasti asettamalla ne valtiot joissa väkisin naittamisia tapahtuu kauppasaartoon siinäkin tapauksessa, että sitä harjoitetaan ilman hallituksen lupaa, sillä kaikilla ihmisillä valtiossa kuin valtiossa kuuluisi olla oman aviopuolison valinnanvapaus sukupuolesta, ijästä, asemasta, tai uskonnosta riippumatta. Se olisi väkivallaton keino painostaa tähän rikokseen syyllistyneet valtiot kitkemään kyseinen ongelma alueeltaan.

Kysyjän kommentti

Tuosta voisi olla apua...Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.01.2013 - 18:32

Se on lapsen vapauden riistoa ja hyväksikäyttöä. Järkyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.01.2013 - 20:06

minkäs sille voi, ovat rikkaita ja länsimaat riippuvaisia öljystä, joten saavat tehdä mitä huvittaa, ei siellä vanhemmatkaan morsiammet kovin hyvin voi ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2013 - 08:47

Niin kauan kuin naiset on alistuneessa asemassa, niin kauan myös miehet pönkittävät egoansa kyseisellä tavalla. Ja uskonnon varjolla myös tekevät sitä. Ei taida lääkettä löytyä tuohon pahaan, ennen kuin itse heräävät huomaamaan, että ovat törkeitä lasten hyväksi käyttäjiä. Ja sitä tuskin huomaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 09:38

Tuo on sellainen asia, että siihen ei pysty puuttumaan vaikka koko muu maailma sitä anoisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 19:03

Nousee ihan karvat pystyyn...on niin julmaa...lapsien hyväksikäyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2013 - 11:42

Ei ole millään tavoin hyväsyttävää!