Huometa ja hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti! Teetkö jotain spesiaalia tänä viikonloppuna?

Minulla alkoin talviloma, viikko lomaa ja maanantaina suuntaan kohti Tallinnaa, muutoin viikonloppu menee normisti, ruuanlaittoa, lenkkeily ja huomenna tavaroiden pakkausta.

Avainsanat: viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2013 - 11:04

Se olisi Joulukuusen vaatteista riisuminen tänään ohjelmanumerona! Tylsän piikikästä hommaa, mutta tehdä tarttee : )
Niin ja HYVÄÄ TALLINNAN matkaa sinulle!

Kysyjän kommentti

Kiitoksia vastauksestasi, matka on nyt onnistuneesti takanapäin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.01.2013 - 11:59

Huomenta sinullekin.
Ainoa speciaali oli äskeinen sekameteliruoka jonka tein itselleni. Iltapäivän vain olen ja huomenna - jos jaksan, puran kuusen koristeistaan ja muutenkin palautan kodin arkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2013 - 16:59

Ei muuta erikoista, kuin joulun jäljet pois odottamaan seuraavaa joulua. Muu aika menee tv-urheilun parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2013 - 17:01

Tänään kävin tervehtimässä vanhempiani. Huomenna mökille ruokkimaan pikkulintuja ja ehkä kaivan suksetkin käyttöön. Loppiaisen jälkeen vasta joulutavarat pois, ehkä maanantai-iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2013 - 19:40

Ilta on jo koittanut..Minun spesiaali taisi olla tekemäni savulohi-laatikko,kun sitä vähän sovelsin erilaiseksi.
Laitoin pippurisavulohi-filettä,perunaviipaleita,sipulia,raastoin reilusti porkkanaa sekaan,paljon tilliä ja persiljaa..munamaito ..ja sitten vielä kermamaa kaadoin purkillisen.
Tuli todella maukas..porkkanaa en ole koskaan aikaisemmin laittanut.
Soitin tyttären lasten perheet syömään..kehuivat kovasti..että kyllä mummi on hyvän ruuan tehnyt ja nyt illasta vielä saunovat meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 00:05

Lapsenvahtina tämän päivän.
Nyt on aikaa pienelle konjakille ja napsuttelulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 13:17

joulu siivottu kaappiin
verhot vaihdettu ja uudet silitetty akkunoihin
siis nämä oli jo eilen
tänään pitäis alkaa ompelu puuhiin
nimittäin kun on tällänen lyhyen läntä
niin saa aina olla pitkiksii lyhentämässä ...