Paras lomakohteesi ja miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2013 - 10:12

En voi sanoa mikä on paras koska kumminkin jokaisessa on eri jutut mutta pettymys oli Egypti...

Kysyjän kommentti

Niinhän se on ettei useinkaan pysty valitsemaan parasta matkakohdetta kun kaikissa joissa on kaäynyt on omat hyvät puolensa ja se huonoin jää parhiten mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 05.01.2013 - 00:03

mikään paikka ei nouse ylitse muiden, aina on ollut pääasia LOMA ja hyvä seura, ja tietysti kohtuullinen määrä lämpöä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2013 - 06:52

Eri aikoina eri paikat, yhdessä vaiheessa oli Kreikan saaret, välillä kaupunkilomat, nyt haaveissa kiertomatka Intiaan, jossa olen muutaman kerran käynyt Goan rantalomilla, ja kiertämässä Delhin ympäristöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2013 - 11:11

Kaikki uusi on tutustumisen arvoista...Mutta kyllä Espanjalla edelleen on suurin osa sydämestäni.Rakastan Andalusiaa ja Valenciaa.Teneriffaa ja sen tulivuorta...Sekä Mallorcan pikkukyliä ja kujia, joissa muulivankkurit kävelee yhä vastaan...Alkukesästä pääsen sitten Menorcan saarelle;kysy sitten uudestaan :)

Pidän myös Englannista.Lähinnä maaseudusta...Mutta kaikki matkustaminen on aina hieno juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2013 - 11:44

Olen jo vuosia käyttänyt vuoden ajasta riippuen joko Kanariansaaria, Kreetaa tai Alanyaa. Kielitaidottomana pärjään niissä parhaiten ja lentomatkat ovat kohtuullisia. Kreetalle taas keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2013 - 11:58

Kyllä se ehdottomasti on Thaimaa ja siellä Patong Beach. Lähden kohta sinne 8:tta kertaa.
Ystävällisiä ihmisiä, edullisia ostoksia, hyvää ruokaa, aurinkoa, lämpöä ja suloista merivettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2013 - 16:56

Eniten olen tykännyt kotimaan lomista Kolilla. Kolin alue on tosi kaunista. Upeita patikkaretkiä, vaaroja, kalastusta ja vaikka mitä. Mökkikin oli kuin luksushotelli kaikilla varusteilla. Siellä vietettiin monet lomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2013 - 19:48

Minusta on nuo Kristiina Katariinan risteilyt ihania...koko päivä jää aikaa olla eri saarilla..kun yöllä laiva vaihtaa paikkaa..
Marraskuussa tein Kanarian saarten risteilyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 00:03

Puerto de La Cruzissa käyn kerran vuodessa.
Tammi-helmikuun vaihteessa, t.ies monennettako kertaa
Rauhallinen vanhempien ihmisten lomakohde.
On vain olemisen meininki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2013 - 20:10

Brasilia, Porto de Galinhas - kuuma, ihana meri uida, parhaat pihvit, niin erilainen. Aurinkomatkojen äkkilähdöllä oltiin talvella 2009 karnevaaliaikaan. Ikimuistoinen.