Oletko yhä ystävä jonkun EXäsi kanssa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2013 - 22:39

Nuorena seurustelin veljeni parhaan kaverin kanssa...ja vieläkin pidämme yhteyttä..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.01.2013 - 22:41

En ole. Ystävyys hiipuin vuosien saatossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2013 - 23:36

En. Kun ei en näe exieni kanssa joka päivä, enkä aina edes joka viikko, tai kuukausikaan ja kainalossani on ollut jo vuosikausia nykyinen elämänkumppanini, avoukkokultani ja poikani isä yhteydenpito exien kanssa on hiipunut yksi kerrallaan olemattomiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.01.2013 - 00:09

ystävyys on aika vahva ilmaus väleistä exien kanssa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2013 - 11:56

Suhteet ovat päättyneet pettämiseen toisen puolelta - ei oikein kiinnosta sellainen ystävänäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2013 - 00:00

Ex:iä ei ole, eikä kai tulekaan.
Olen jäävi vastaamaan kysymykseen!