Tiedätkö Inarin/lapin seudulla hyvää ja edullista mökki/kalastuspaikkaa?

Netti kyllä täynnä linkkejä, mutta kellään omakohtaisia kokemuksia tai kuulopuheita jostakin hyvästä paikasta?

Avainsanat: lappi mökki kalastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.01.2013 - 16:59

En tiedä neuvoa, milloin itse siellä kuljeksin, on asuntovaunu automme perässä. Sen saa aika edullisesti tai ilmaiseksi parkkerattua mukaviin paikkoihin. Laitan tuollaisen linkin jos sieltä löytyy:
www.booking.com/city/fi/inar...cAodoRIAkg

Kysyjän kommentti

Aina, kun lähdetään, meitä on vähintään 6 matkassa.Niin ja koira...Ja miehet tykkää kalastella, joten kalavesiä on oltava lähellä....Kiitos vastauksesta !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2013 - 23:24

Saariselällä olen käynyt ja tässä paikassa.
Siellä on neljä rivitalohuoneistoa ja minulle ainakin sopivia.
Noin 100 m keskusta ja edullinen. Palvelut lähellä.
Ei ruuhka-aikana 300-400 € viikko.
Kalavesiä on kauempana ja mokki sopii hienosta 2-3 hengelle.
Kaikki tarpeelliset tarjolla langatonta nettiä myöten.
Näin kertoo tyytyväinen asiakas.
Varaustilanteen näet Saariselän keskusvaraamon sivuilta, kuten myös varauksen voit tehdä sieltä.

Metsäpirtti 1-4 eroavat toisistaan vain siten, että saako tuoda kotieläimiä tai ei.

Linkki huoneiston kuvaukseen.

www.saariselka.com/matkailij...anpirtti-2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2013 - 17:46

Inarin mökkimajoituksista voin lämpimästi suositella "Holiday Village Inari"

Hienot mökit ihan Inarinjärven rannassa, hyvä venelaituri

Holiday Village Inari, Inarintie 26, 99870 Inari
www.booking.com/hotel/fi/hol...3c5;dcid=1

Tämä Lapissa sijaitseva majoituspaikka tarjoaa perinteisiä mökkejä ja rantasaunan Inarijärven rannalla. Tarjolla on ilmainen pysäköinti ja kauniita maisemia luonnon keskellä.

Kaikissa Lomakylä Inarin viihtyisissä mökeissä on oma kylpyhuone, tv ja keittiötilat. Monissa mökeissä on myös oma sauna ja järvinäköala. Joissakin on lisäksi oleskelualue ja takka.

Paikan päältä voi vuokrata polkupyöriä, kanootteja, soutuveneitä ja lumikenkiä. Tarjolla on myös opastettuja moottorikelkkasafareita ja veneretkiä.

Inarin keskusta on 5 minuutin kävelymatkan päässä Lomakylästä. Saamelaismuseo ja Pohjois-Lapin luontokeskus ovat alle 20 minuutin kävelymatkan päässä.

Googlen katunäkymä:
maps.google.fi/maps?q=Inarij...2,,0,-0.14

Lisätty: 07.01.2013 - 23:13

Lisälinkkejä: Lomakylä Inari
www.saariselka.fi/lomakylain.../index.php
www.saariselka.fi/sisalto/yr...kyla_inari
fi.camping.info/suomi/lapin-...inari-2263
www.trivago.fi/inari-81676/h...ari-891489

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2018 - 10:17

www.inarille.fi osoitteesta löytyy erittäin hyvällä sijainnilla mökkejä Inarijärveltä!

Lähteet:
www.inarille.fi - Vuokramökit Inarijärvi