Saitko joululahjaksi jotakin lukemista? Tykkäsitkö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2013 - 14:53

Ainoa lukeminen jonka sain, oli sähköhammasharjan käyttöohje sähköhammasharjan kera. Luin sen kokonaan. Pidin kyllä siitä hammasharjasta.

Kysyjän kommentti

Hih...Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.01.2013 - 16:20

Sain kolme erilaista kirjaa - jokainen omalla tavallaan yhtä ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2013 - 17:09

Sain pari lahjakorttia kirjakauppaan ja nyt alennusmyynnin alettua kävin hakemassa mieluista luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2013 - 19:51

Muutaman kirjan itse ostin ja viimeinen luvun alla vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2013 - 08:21

MMM-vuosikirja. Niitä on tuossa hyllyssä yli 40-vuoden ajalta.
Luettua ja selattua tulee useammankin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2013 - 13:58

Sain yhden kirjan, mutta en ole vielä aloittanut lukemaan, kun oli ystävältä lainattu kirja kesken. Uskon lahjakirjan olevan hyvä. On rikosromaani, joita luen mielelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2013 - 19:59

Tommi Tabermannin runokirjan sain..olen niitä runoja luekellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2013 - 08:59

En saanut yhtään joululahjaa, ellei siksi voi lukea marraskuussa ilmestynyttä Jyväskylän Suurajojen jäljillä kirjaa. Vuodet 1975-79 jonka sain tekijän allekirjoituksella varustettuna. (Tuli kerrottua omat kokemukseni kirjailijalle ja siinä lienee vaivannäöstä korvaus).