Onko teillä ollut vastaavia ongelmia lentokeltältä nousussa tai laskussa?

yle.fi/uutiset/karannut_koir...origin=rss

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.01.2013 - 19:38

Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia nousuissa tai laskuissa. Tosin en moneen vuoteen ole lentänyt. Harvoin kun lentää niin harvoin sattuu.

Kysyjän kommentti

Meillä ollut jos jonkinmoista : lintu moottorissa,laskutelineet jumissa,isoja lintuja kiitoradalla,ihmisiä kiitoradalla... Onneksi ei suurempia haavereita ! Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2013 - 21:27

Eipä ole tuollaista sattunut..onneksi koira pääsi tuvaan..eikä tullut mitään onnettomuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 22:03

Kerran on Spantaxin lennolla lasku Helsinkiin mennyt pitkäksi, mutta kiitoradalla vielä pysyttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2013 - 22:14

Ei noin eläimellistä, ukko on joskus karannut. Ei onneksi ole estänyt koneen lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2013 - 19:55

Eipä ole ollut, kuin kerran kauan sitten koneen tehdessä välilaskun erään suomalaisen kännikalan vuoksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2013 - 08:17

Vekkuli tapaus.
Ei niitä lentokoneita yhtään ole ilmaan jäänyt, oli koiria tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2013 - 10:15

Ei ole ollut, sillä osaan haukkua itse ilman koiraa (koiria).

Lähteet:
www.facebook.com/photo.php?f...mp;theater

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2013 - 10:13

joka matka mennyt tähän mennessä OK, ei myöhästymisiä eikä mitää muutakaan..