Uutta vuotta kaikille ja Martta/Martti-kyssäriä pukkaa :) Mikä on menu tälle päivälle?

Lisätty: 01.01.2013 - 13:42

Meillä poronkäristys, puolukkahillo ja perunamuusi. Jokin raaste ja jälkkäriksi Pipari-tiramisua.

Avainsanat: menu uusi vuosi uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2013 - 17:46

Kuule Mariaana tiukat ajat pukkaa, viime vuonna keitin kalakeiton ja tänä vuonna ainakin ensimmäisenä päivänä söimme tyttäreni kanssa sitä. Hyvää tuntu olevan. Hedelmäsalaattia jälkkäriksi ja kermavaahtoa peitoksi, siinä se tämän vuoden ensimmäisen päivän koko menu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.01.2013 - 12:16

Menu-listat on nyt piilotettu. Alkoi joulukilojen sulatus. Tämä päivä menee vedellä ja leivällä. Ehkä omena iltapalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 13:39

Mies teki perinteisiä lihapiirakoita, joita aina väsää Uudeksi Vuodeksi.Niitä nakkien ja salaatin kera varmaankin popsitaan.SITTEN vasta alkaa "kinkun sulattelu " Hih... Eli koira pääsee usein lenkille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 16:37

Taijan tulla teille,hyvää uutta vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 21:17

Tänään piti valmistaa pika menu,kun piti nopeasti kiljuvaan näkään saada syömistä..eli se oli munakas päivä..ja maistui tosi hyvälle..sekahedelmä keittoa jälkkäriksi..minkä eilen jo keitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 21:44

Jouluruuan rääppiäiset oli tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2013 - 22:12

Menu tuli syötyä. Siinä oli hirven sisäfilepihvejä kera viherpippurikastikkeen ym. lisukkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2013 - 08:15

Olisin minäkin Mariaanan sapuskoja popsinut, vaan makkarasopan puolelle meni.