Huomenta kaikille, kuinkas uusi vuosi on pyörähtänyt käyntiin?

Tulin juuri aamulenkiltä, lämpötila nollassa, ilma harmaa ja sataa märkää lunta. Lenkkini vei tällä kertaa Heikinpohjan rantoja pitkin ja harmaan Saimaan sateesta lipui hiljalleen valaistu rahtilaiva syväväylää pitkin, arvokkaasti kaupungin ohittaen lipui sitten takaisin harmaaseen sateeseen kohti Lappeenrantaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2013 - 10:40

Huomenta ja hyvää alkanutta uutta vuotta. Minäkin tulin juuri aamulenkiltä...sataa räntää tällä hetkellä ja nollakelissä mennään. Uusi vuosi otettiin vastaan hyvin kotoisissa ja rauhallisissa tunnelmissa. Huomenna töihin ja siitä se arkinen aherrus taas jatkuu. Tänään teen jotakin hyvää ruokaa ja katselen elokuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.01.2013 - 12:13

Ihan samalla tavalla alkoi uusi vuosi kuin muutkin aamut. Mikään ei ole muuttunut sitten eilisen. Vettä sataa ja yleisnäkymä on harmaa. Päivä kuluu Wienin konserttia kuunnellen ja katsellen, sen jälkeen perinteinen mäkikisa. Hyvää uutta vuotta kaikille Napsuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 13:43

Heräsin jumalattomaan paukkeeseen.Naapuri oli ilmeisesti sammunut eilen varhain, koska oli raketit jääneet ampumatta.Nyt sitten aamulla herätessään ne kaiketi päätti naapureiden iloksi taivaalle paukauttaa.Eli "kiitos" siitä...
Mutta muuten harmaata, koska vettä sataa.Onneksi lauma vieraita kohta pyrähtää sisään kahvittelemaan ja jutustelemaan mukavia.Piristämään tämänkin harmaan päivän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 17:50

Kertovat ulkoilijat, että vettä sataa kuin Esteriltä. En ole ulos päässyt koko päivänä, laiskuus nääs.
Vähän kotitaloustöitä tehnyt ja ollut syrjälläni tuossa sängyn päällä välillä. Näin se mummelin uudenvuoden päivä vaihtui. ei hienoja konsertteja, eikä Wiener-valsseja kun ei ole tanssittajiakaan.
Mutta eiköhän se tuttua tyyliä noudata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 21:24

Työkeikalla alkoi tämä vuosi...keikalta tulin lenkkeillen kotia 5 km. vaikka satoi vettä..enhän sokerista ole..niin en sulanut..
Kotia päästyä oli portin edusta kolattava,kun oli aura käynyt..oli ihan syntisen painavaa sohkoa..
Saunan laitoin läpenemään,niin hikoilin vielä lisää..ja pääsin pesulle..Nyt on niin ihanan raikas olo...ja hyvä mieli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2013 - 22:11

Ihan samalla tavalla kuin entisen vuoden viimeinen päiväkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2013 - 08:14

Myöhään yöllä kotia.
Lepopäiväksi meni.
Vasta nyt on aikaa napsutella.