voinko mennä tallinnaan/viroon päivän tai parin risteilylle ja maihin kun on vain kuvallinen kelakortti käytössä?

eli kuvallinen kelakortti on ainoa henkilötodistus, täysi-ikäinen kyllä olen

Avainsanat: tallinna viro risteily yöpyminen hotellissa kuvallinen kelakortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2008 - 16:48

Ikävä kyllä se ei kelpaa henkilötodistuksena.

Lisätty: 08.11.2008 - 16:49

Kuvallisen henkilökortin saat poliisilta ellei sinulla ole ajokorttia.

Lähteet:
www.kela.fi/in/internet/suom...01145040EH

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2008 - 16:58

Henkilökortti haetaan kirjallisesti paikallispoliisilta. Henkilökorttihakemuksen voi jättää mihin tahansa poliisin lupapalvelupisteeseen.

Henkilökorttia voidaan käyttää matkustusasiakirjana passin sijasta seuraavissa maissa:

Alankomaat
Belgia
Bulgaria
Espanja
Irlanti
Iso-Britannia
Italia
Itävalta
Kreikka
Kypros
Latvia
Liettua
Liechtenstein
Luxemburg
Malta
Portugali
Puola
Ranska
Romania
Saksa
San Marino
Slovakia
Slovenia
Sveitsi
Tsekki
Unkari
Viro

Lisätty: 17.11.2008 - 08:44

www.fc.fi/matkustajalle/matk...siakirjat/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 09:42

Hyvällä onnella pääset maihin ja vielä paremmalla onnella takaisin.Käy passikuvassa ja hanki pikapassi niin ei ongelmia ja jos aikaa niin tavallinen passi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 00:28

Voit, jos onnea ja takaisinkin, jos vieläkin on onnea