Miten vietät tämän-vuoden viimeisen päivän?

Avainsanat: vuoden viimeinen päivä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2012 - 11:49

Nautin vapaapäivästä lenkkeillen ja lumilyhtyjä tehden. On nimittäin nuoskakeli täällä Savonmaalla. Teen hyvää ruokaa ja muistelen tätä lopuillaan olevaa vuotta.
Meitä säestää Matildan mouruaminen, mutta kaikki on rakkauden tuskassa siedettävä.

Kysyjän kommentti

Hyvää tätä vuotta..Kiitos kun olit mukana..monelle kyllä pettymys,kun jätät Napsun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2012 - 10:02

Töissä neljään, sitten ruokakauppaan ja kotiin vähän siivoamaan, jotta uusi vuosi alkaisi siistissä kodissa. Illalla visusti kotosalla peläten paukkuja ja samalla ihastellen väriloistoa ikkunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2012 - 10:46

Nyt päivällä normaalit kotityöt, illalla katson telkkaria ja sitten nukkumaan. Ilotulituksen katson ikkunasta jos jaksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2012 - 11:18

Kävin Raaseporin pääkaupungin uimahallin aamusaunassa. Illalla on puhtaanpelin ilta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2012 - 11:28

Koiran kanssa tehtiin pitkä lenkki, ennenkuin " kolmas maailmansota alkaa " .Pitäisi vielä käydä ystävillä syömässä ja sitten takaisin kotiin.Vanhemmilleni varmaankin tuohon lähes naapuriin ( koiran kera) mennään vuotta vaihtamaan .Rauhallisin merkein... Ja Cava lasista maistaen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2012 - 11:34

Samalla tavalla kuin muutkin päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2012 - 16:31

Kotioloissa menee ilta, perinteisen nakit+perunasalaatin ja kuohujuoman kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.12.2012 - 19:58

töissä ilta kymmeneen, kotona sitten puolitoista tuntia aikaa makustella tätä vanhaa vuotta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 04:35

Retki nuoruusmuistojen aikaan,
olihan hetki onnemme taikaan.

Silmät siniset rakkkautta hohti,
kuljimme tietä onneamme kohti.

Kuka voisi unhoittaa sen,
ensimmäisen rakkauden.

Nelisenkymmentä on vuosia tässä,
rakkauden täyttämässä elämässä.

Uudestaan ja yhä uudestaan,
päädymme rakkauden satamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2013 - 22:06

Normi päivä, työpäivä. Hiljaisesti kuten aina.