Minkälaisessa säässä teilläpäin vaihtuu vuosi? Laitatko raketteja taivaalle?

yle.fi/uutiset/uudenvuoden_r...origin=rss

Avainsanat: uusi vuosi raketit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.12.2012 - 11:40

En sitä vielä tiedä. Nämä kelit kun vaihtuu niin äkkiä. Huomenna sen näkee. Raketteja en ammu taivaalle yhtään. En tykkää siitä älyttömästä paukkeesta ja kärystä jota joudun hengittämään.

Kysyjän kommentti

Kyllä vähän samaa mieltä täällä ollaan;lemmikin omistajana vaikeudet tiedän ja se rojun ja käryn määrä, mikä raketeista tulee...\r\nMeillä vuosi vaihtui tihkusateessa, jota koiran kanssa ikkunasta katseltiin.Ja tietysti raketit oli komeita.Itsellä kuitenkaan mitään mieltä rahaa taivaalle pistää....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2012 - 11:10

Nollakeliä ja ja vedeksi lopulta vaihtuvaa lumisadetta näyttää ilmatieteen laitos tänne meillepäin lupailevan vuodenvaihtumisen hetkikisi. Onhan se hyvä, että ei ole tiedossa paukkupakkasia, mutta en minä sadettakaan rakettien anpumishetkeen kaipaisi, en etenkään vesisadetta. Kyllä sekin ilotulitushetken pystyy pilaamaan. Parasta olisi jos saisimme ampua ostamamme raketit pikkupakkasessa ja katsella niiden paukahteluja selkeälle, pilvettömälle taivaalle sillä Uuden Vuotemme viettoon kuulu ehdottomasti rakettien ampuminen ja eikä sitä soisi huonojen kelien pilaavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2012 - 14:24

Ilmeisesti nollakelissä vaihtuu vuosi. Katellaan muiden ampumia raketteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2012 - 15:59

Luvassa himpun verran miinuksen puolelle menevää keliä ja lumisadetta... yllätys, yllätys..... Rakettien ampuminen jää muiden tehtäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2012 - 17:01

Ehkä vesisateessa,kai muutaman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2012 - 18:25

Nollakeli kuten monilla muilla. Ilamn prosenttijuomaa vaihtuu vuosi. No rakettien ampumista en ole koskaan harrastanut, mutta olen vuoden vaihtumisen katsonut telkasta. Ja kun vielä asuin Pihlajistossa korkealla, oli hyvät näköalat ympäri Helsingin, niin sai katsella toisten tulitusta. Nykyisestä paikasta täällä Keuruulla en varmaankaan näe, mutta kuulen sitäkin paremmin räiskeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.12.2012 - 21:17

raketteja ei laiteta, vesisateessa tuntuu vuosi vaihtuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2012 - 22:09

Kyllä sateessa taitaa vuosi vaihtua..Nyt on todella niinsanottu(pääkallokeli) kaikki paikat ihan jäässä..että liukuesteet oli kengissä,kun kävin Oskun kanssa lenkillä.
Raketteja ei ammuta..mutta paukutuksia kuului jo tänä iltana..
Onneksi Osku ei pelkää paukkja..niinkuin Santtu aikanaan..se oli ihan kamalaa katsella,kun vapisi tutisi ja läähätti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2012 - 11:51

Nollakeli tällä hetkellä ja aika kirkas ilma. Ei ole varaa ampua rahaa taivaan tuuliin. Kuunnellaan naapurien räiskettä ja hoidetaan Matildaa...ensimmäinen uusi vuosi eikä sillä ole kokemusta raketeista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2013 - 04:14

Sataa, sataa ropisee, pili, pili pom.
Pappan varpaat palelee, pili. pili, pom, pom.
Nyt on pappa aivan märkä huhhuh, huh.
Pappa meille kertoilee puh, puhpuhpuh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2013 - 22:04

Leudossa säässä katselin yläkerran ikkunasta kun naapurit ampuivat euroja taivaalle. Lopun kruunasi kylämme perinteinen ilotulitus. Ja kiitos narisijoiden, päästiin heti kohta 22 jälkeen nukkumaan.