Työpäiväkirjan mukaan, miten käytät aikasi tänään?

Minä odottele nuutuneena tyttäreni tuloa, uni ei tullut silmään koko yönä.

Avainsanat: päivän askareet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2012 - 20:20

Työpäiväkirjaa ei ole. Puuhailen mitä milloinkin.
Pääasiassa oloneuvoksena olemista, kokkailiun ja kävelyn lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 28.12.2012 - 08:47

päivä töissä, sitten kauppaan ja kirjastoon, kotona odottaa lumityöt, ruuanlaitto ja lapsen hoito, arvelen että sen jälkeen olen valmis unten maille, jos ei kerkeä torkahtaa sohvalla jossain välissä, mukava olisi illalla saunoa, polttaa vähän takassa puita ja vaihtaa muutama sana emännän kanssa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 09:47

Hiihtämään naapurin isännän kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 10:43

Puolilta päivin parturiin ja sitten kirjaston kautta kauppaan ja kotiin.Koiran kanssa kunnon lenkille.Näin se tänään menee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 12:46

Neulomista, lumitöitä, ruuanlaittoa, pyykinpesua ja napsuilua; sopivasti sekoitettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 13:45

Töissä neljään, sitten kaupan kautta kotiin. Ruoanlaittoa, vähän siivoomista ja lopuksi rauhallista illan viettoa puolison seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2012 - 14:27

Työpäiväkirjan mukaisesti: virkatöihini käytin tämän päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2012 - 18:55

Takana täysi työpäivä, senjälkeen tuli haettu kaupasta vähän täydennystä ruokapuoleen. Pyykinpesua ja pikasiivousta. Eli normi viikonlopun tohinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2012 - 20:51

Tämä päivä oli poikkeuksellinen, joten päiväkirja jäi tekemättä. Lapsukaisen saattaminen bussille, sen jälkeen naapurille kaupasta perunajauhoja ja päiväkahvit päälle. Sitten kotiin ihmettelemään autiutta ja hiljaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2012 - 09:51

Lienee kysytty eilen, mutta vastaan tänään, että olen leiponut, teen hyvää ruokaa, käyn lenkillä ja hitusen verran siirrän lunta paikasta toiseen. Yöksi menen taas töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2012 - 22:20

Eilen en ollut vastaamassa,mutta nyt vastaan..tästä päivästä.
Oli aikamoinen urakka tiputtaa autotallin katolta lumet..en toki uskaltanut katolle mennä..
Piti käydä ostamassa lumenpudotin..sellainen missä saa varren 6 metriä pitkäksi..sitä sitten viskoin ja kiskoin lumia alas..ja piti sitten vielä lumet kolata talon päätyyn..meinas jo usko loppua..mutta sisulla tein.
Nyt sitten kyllä tuntuu olkapäissä ja käsivarsissa..