Käytän n.20 erillaista vitamiinia ja hiven-ja kivennäisaineita.Käyttäköö muutitkin?Mitä?

Avainsanat: kaamos vitamiinit elinvoimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2008 - 12:52

syön monipuolisesti (terveellisesti), ukoilen ja kaikkea muutakin kohtuullisesti, en syö enkä ole tarvinnut noita keinotekoisia lisukkeita ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 12:58

Kyllä magnesiumia pitää joskus ottaa ja C-vitamiini on näin hedelmien hintojen noustessa halvempi ottaa purkista. Sinkkiäkin silloin tällöin. Mutta ei pidä ihan joka päivä ottaa, kyllä me ravinnosta saadaan todellakin se suurin osa vitamiineista ja hivenaineista, niinkuin Valperi tuossa toteaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 14:29

nyt kun kaljoittelukin on lähes loppunut niin B-vitaaminitkin (tarve) ovat jääneet, muita en ole koskaan tarvinnutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 17:05

terveellinen ruokavalio riittää................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 19:00

Valmistan ateriat itse ja tiedän siksi mitä syön. En käytä lisäravinteita. Joskus suonenveto yllättää rasituksesta. Silloin käyttää magnesiumia. Mutta yleensä vesi js joku suolainen pala riittää siihenkin vaivaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 18:38

hmmm... joskus tulee otettua monivitaa kun kaapista löytyy mutta ei muuten; kauheeta häsläystä tuo sinun syöntisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 00:34

Käytän toistaiseksi nollaa purkista popsittavaa. Toivon, että voisin näin jatkaa mahdollisimman pitkään. Ulkoilua valoisaan aikaan 1,5h - 2h päivällä auttaa moneen tarpeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 09:42

en käytä yhtään. yritän syödä monipuolisesti ja ulkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 13:15

Liika on aina liikaa, voip tulla just päinvastanen vaikutus kuin mitä on hakemassa...

Itse syön noin pari kertaa vuodessa 3kk C-vitamiini- ja B-vitamiini jakson, se varmaankin ihka riittävä, C-vitamiini auttaa rautaa imeytymään ja B-vitamiinista apua esim. hermosärkyihin, jne. Molemmat vesiliuoksia vitamiineja, joten ei tule ainakaan yliannostusta näistä. Cevi-tabs ja Bevi-tabs -nimisiä, ovat ns. depottabletteja, joiden vaikutus pitempi (näin vesiliukoisina) kuin muitten B- ja C-vitamiinien, 1tbl päivässä riittää.

Kaikki loput vitamiinit, hivenaineet yms. sitten monipuolisesta kotiruuasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 14:48

No ei... monipuolinen ruokavalio riittää. Jos ja kun popsii ison määrän erilaisia tuotteita kuten esim. luontaistuotteita, niiden vaikutus korostuu ja tulee arvaamattomia reaktioita. Kukaan ei tiedä tarkkaan mitä nuo valmisteet sisältävät oikeesti. tunnen henkilön jolla oli aamulla 19 pilleriä posittavan, henkilö löysi viimein itsensä Meilahden sisätautiosastolta tosi huonossa kunnossa. On nyttemmin eläkkeellä,syitä tietysti useita mutta jotain korvaamatonta vahinkoa tapahtui elimistössä.