Muistaako teistä joku joululaulua, jossa lauletaan pienestä lampaasta. Minä en muista ja invaliditätini haluaisi sen kuulla?

Se on tullut kuulemma tällävikkollakin radiosta, mutta en muuta tiedä laulusta ja en itse ainakaan netin kauttakaan löydä sitä.

Avainsanat: hukkunut laulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.12.2012 - 21:30

Toivottavasti olisi tämä:
www.youtube.com/watch?v=ex7ZaQUorDw

Lähteet:
you tube

Kysyjän kommentti

Kiitos Ida, en tiedä tarkoittaako hän tätä., mutta kaupaan hänelle kuunneltavaksi tämän

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.12.2012 - 22:24

Eipä tule mieleen lampaasta mitään jouluista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2012 - 10:24

Kyllä on todella hukkunut laulu..jos ei ole tuo idan linkittämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2012 - 08:11

Minulle tuntematon kappale. Uskon Idan vastauksen olevan oikea.