Mitä pelkäätte.Miksi näin paljon Anonyymejä.Onko Suomalaiset näin arkoja ?

Ei ihme että suomalaisia pidetään eristyneinä ja tuppisuina !

Avainsanat: eikö tällä palstalla olla tuttavia toisillemme ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2008 - 00:35

Ehkä kaikki eivät keksi itselleen sopivaa nickiä. Yhtä kivaa yhdistelmää kuin Uuno Turhapuro alias Vesa-Matti Loiri alias Timppa.

Myös jokin asia voi olla niin arkaluontoinen, että anonyyminä sen esittäminen on helpompaa.
Sallittakoon niin kauan kuin säännöt ovat sellaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 07:44

kyllä tuttavia ollaan nimimerkeille, ei toisillemme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 10:22

Ihan oman kuvani olen laittanut nähtäväksi ja nimimerkki on yleisesti käytössä oleva tekstiilialan ihmisten tuntema nimeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 10:57

lähes kaikkihan täällä on anonyymejä, vähintäänkin 'nimimerkki anonyymejä' ja se toimii tietylaisena yksityisyyden suojana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 12:38

Kyllä Suomalaiset ovat arkoja ja itsekin kysyn mieluimmin anonyyminä, kuin käyttäjätunnuksella. Näin ei kukaan pääse hahmottamaan tyhmyyttäni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 12:45

Minä en pelkää mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 14:38

olisi aika varomatonta esiintyä tällaisella avoimella foorumilla ihan omilla tiedoillaan (ne netti-terroristit, häiriköt ja muut vähemmän mukavat hörhöt), nimimerkin käyttö sen sijaan auttaa muita vähän profiloimaan millaisen virtuaalipersoonan kanssa ajatuksia vaihtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 15:43

Jutun juoni on se että useimmat ns. anonyymit on ylläpitäjän koukkuja jota saataisiin vähän eloa tähän touhuun. On päivänselvää että kukaan ei muuetn kysele näin paljon eri aiheista nimettömänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 18:39

laiskoja ihmisiä, tai sitten ei oo vaan löytynyt aikaa,tai voi pelottaa roskaposti sun muu
syitähän löytyy monia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 00:40

anonyyminä on mukavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 15:11

oon itse miettiny ihan samaa...että onko kyseessä yksi ja sama henkilö vai onko niitä useampikin, jotka kyselee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 09:52

eikös me suomalaiset olla vähän eristyneitä ja katsellaan alta kulmien toisiamme ja nurkan takana juorutaan? Anonyyminä on helppo olla, helppo kysyä kysymyksiä mieltä askarruttaviin asioihin, ei tarvitse ajatella mitä muut ovat sinusta mieltä koska lymyät nimimerkin takana ja kuvankin saat itse valita.