Mietittekö millaiseen joulupaperiin pakkaatte lahjanne? Sopiiko paperin kuvio saajan profiiliin?

Avainsanat: joululahjapaperi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2012 - 13:22

Ostan aina erilaisia joulupapereita ja siitä sitten otan vuorotellen eri väriä. Nyt ei enään ole ihan pieniä lapsia, että sen aiheista paperia pitäisi olla.
Yhtenä vuonna ostin ruskeita paperipusseja, liimailin niihin lehdistä ottamiani värillisiä joulukuvia ja sidoin paperilangalla. Täydestä meni. Sehän on yksi hujaus kun paperi repäistään lahjan päältä pois ja menee roskiin.
Minä muistan kotona ollessani, äiti pyysi paperit ottamaan hyvin auki ja silotti ne ja säästi toiseen jouluun,
nimi vain vaihtui päällä sitten. Kaikessa piti pienessä maalaistöllissä olla tarkkana ja en yhtään moiti sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2012 - 17:23

Sitä käytän, mitä kotosalla sattuu olemaan.
Ei se paperi ole niin tärkeä, kuin ilon tuottaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 17:45

Edellisvuoden joulunjälkeisistä alennusmyynneistä on ostettu seuraavan vuoden pakkaustarpeet, niistä sitten yritän muokata saajalleen sopivan kääreen papereineen, kortteineen ja koristeineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 19:05

Kyllä sitä aina yrittää katsoa sopivaa paperia..lapsille hauskaa joululuista ja aikuisille vähän hillitympää kaunista..
Kun olin lapsi..sama systeemi,kun Sirkalla...paperit kauniisti viikattiin ja laitettiin talteen seuraavaksi jouluksi..sitten kun uudestaan paketoitiin..niin silitettiin haalealla raudalla..
Meilläkin tullut lasten uusperheiden kautta 4 nuorta 8-12vuotiaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 21:32

Onhan se niin, ettei mitään pinkkiä nallepuh tonttuhattu päässä - paperia viitsi laittaa seittemän kymppiselle kummisedälle lahjan kääreeksi ei...Mutta seitsemän vuotiaalle kummilikalle se kyllä käy.Eli katson.Muutamaa yleispätevää paperia vaihdellen saa kaikki lahjat kääreensä.Ja osan laitatan pakettiin jo kaupassa.Jonkun verran käytän myös jouluisia valmiskasseja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2012 - 22:26

Lapsille lapsekasta, aikuisille arkisempaa. Enemmän katson millaiseen laatikkoon lahjani laitan.
Viime vuonna laitoin lapsenlapselleni tekemäni sukat rintalivilaatikkoon. Poika avasi paketin ja tuumasi: taisi nyt tulla hieman väärälle ihmiselle tämä paketti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2012 - 06:37

Ei ole niin hirveästi väliä, kunhan on sinisävyistä ja joulukuvioilla tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2012 - 07:03

Mulla taitaa mennä niinpäin, että paperi sopii antajan profiiliin. Kun jostain kumman syystä saajat aina arvaavat lahjan alkuperän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2012 - 15:14

Pääasia että on jotain jouluun vivahtavaa.