Montako joulukalenteria olette saaneet postissa? Onko kaikki luukut avattu? Minulla on neljä kalenteria eikä yhtään avattu.

Avainsanat: joulukalenteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2012 - 06:38

Itse teetätin omista valokuvista Ifolorilla...aika kiva juttu availla ja muistella mistä maasta mikäkin kuva on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2012 - 13:24

On niitä kolme tullut. Olen avannut luukut ja ottanut sopivat kuvat ja leikannut ne ja tehnyt pakettikortteja niistä. Hyvin hoituu sekin homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 17:22

Pari on tullut.
Itse niitä ei availla, mutta tuossa niitä pieniä luukunaukaisijoita käy kyläilemässä.
Yhdessä kalenterissa on jo kaikki luukut auki. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 17:46

Ei ole yhtään kalenteria tullut, yksi on ostettu ja sekin viety työpaikalle, siellä työkavereitten kanssa kivoitellaan luukujen avaamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 19:14

Postin kautta ei ole tullut yhtään..senverran lapsenmieltä..että piti ostaa vaikkauksen joulukalenteri....
Nyt jännitän jos vielä raaputan yhden joulupukin..niin tulee 20.000euroa..mutta teitaa pysyä pukki piilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2012 - 22:24

Firmalle tuli yksi - en ole avannut edes muovista koko kalenteria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2012 - 15:15

En ensimmäistäkään kalenteria ole saanut mistään.