Huomenta napsut...miten vietät tämän päivän?

päivän vietto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2012 - 09:48

Alan sulattaa pakastinta, jotta joulusyömiset mahtuvat sinne. Pullan leipomista ja kuudelta laulamaan kauneimpia joululauluja. Paketoitavaakin riittää vielä ja rakastan pakettikorttien tekoa. Hiihtäminenkin houkuttelee, mutta ei taida aikaa löytyä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2012 - 09:44

Huomenta. Katselen juuri upean väristä taivasta. On punaista, keltaista, sinistä...mutta tuulee kylmästi. Lenkille lähtö tässä edessä. Tänään on piparitaikinan tekoa ja jotain hyvää ruokaakin pitäisi kokkailla. Vietän onnellisena vapaapäivää, yhtä niistä neljästä yövuorojen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 13:29

Minulla oli eilen aika vilkas ja väsyttävä päivä, joten tänään vietän luppo- vai laatuaikaa. Saanenko edes yöpukua päältä poies.
Keitin luumukiisseliä ja vatkaan kermaa päälle laitettavaksi, tänään en laske kaloreita, enkä hiilareita.
Syöminen on köyhän ainoa ilo. Olisi illalla kauneimmat joululaulut kirkossa, mutta laistan ne ja kuuntelen
tv.stä puoli kahdeksalta joululauluja.
Kirkkoon on vaikea minun pimeässä lähteä rollia lykkäämään ja siellä on kova tungos, se on haittana minulla. Näin se päivä menee pulkkaan minulla parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 14:26

Aamulenkillä kävin, hyytävän kylmä tuuli vaan lyhensi lenkkiä, jätin suosiolla rantareitin väliin. Muutoin päivä menee viikonlopun rutiineja pyörittäen ja vähän jouluakin valmistellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 17:20

Musiikkia kuunnellaan lepopäivän ratoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 18:26

Nukun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 18:34

Oli treffit likkakaverin kanssa tänään päivällä 12.00.Vähän shoppailtiin joululahjojen merkeissä ja sitten leffaan. Hobbit oli uskomattoman hyvä! Sain lipun ( ja vähän muutakin) synttärilahjaksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2012 - 22:24

Päivä ehti taas iltaan ennen kuin koneelle ehdin. Ompelin rakkaalle ystävälleni verhoja. Hänen ostamastaan kankaasta - todella kauniit verhot tulikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2012 - 15:17

Ihan vaan kotona oleillessa, pääasiassa tv-urheilun parissa.