Yksi tässä kukkuu..Oletko illan virkku vai aamun torkku?

Joulun tulo pisti minut illan virkuksi:)

Avainsanat: torkku vai virkku.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2012 - 10:26

Aamuvirkkuhan sitä tällä ikää tahtoo moni olla, 6--7 tuntia unta riittää, ei enempää. Joulu ei enää ole niin tärkeä, kuin se joskus on ollut. Varsinaisia lahjoja ostan enää lasten lapsille ja olen tyttäriäni kieltänyt ostamasta minulle mitään, vaan aina sitä jotain tulee. Lahjojen antaminen on parasta. Moneltakohan liisukka mahtoi ehtiä nukkumaan?

Kysyjän kommentti

Tuli nukuttua aamusta sitten vähän pitempään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 15.12.2012 - 02:22

illan virkkupa hyvinkin, iltavuoro loppui kymmeneltä, koirat lenkille sitten 23,30 saunaan, siellä miedossa lämmössä tunti, takkaan pieni tuli ja netti auki, nyt on sänkyyn menon aika, piti vielä kurkistaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 07:08

Illanvirkku, muttei aamun torkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 11:25

Yleensä yön kukkuja ja aamuisin pitkään nukkuva.
Eilinen ilta oli poikkeus
Kukkuminen loppui jo ennen puolta yötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 11:47

Mä olen ollut illan torkku, mutta kun joudun/pääsen nyt pois oravanpyörästä, niin tuo saattaapi muuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 16:30

Illan torkku ja aamu on vähän niin ja näin, vaihtelevasti molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 17:09

Taatusti illan torkku ja aamun virkku...se tapa talon pystyssä pitää. Vanha sanonta joka ei pidä paikkaansa enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 17:37

Nukun mieluusti aamulla pidempään, jos mahdollista.Iltaisin tulee hommailtua kaikenlaista kotihommaa...Mutta tarvittaessa nousen myös ajoissa.Ei tuota vaikeuksia.7 tuntia unta yössä on ihanne :) Enemmin jos nukkuu,tulee paikat kipeeksi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2012 - 20:11

Torkun vuorokaudessa n. 4 - 6 tuntia, muun ajan virkkuna. Tuohon aikaan katselin vielä tallenteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 14:03

Illan virkku, joskus laiska. Aamulla herään aikaisin, mutta näin pimeän talven aikana katson usein aamu
TV.tä vuoteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2012 - 15:19

Enemmän illan virkku ja aamun torkku.