Onko hyvä päivä jouluaatolle maanantai?

Minusta hyvä päivä..kun teen vielä näitä avusts-hommia..että on viikonloppu vapaa..

Avainsanat: jouluaatto maanantai..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 15.12.2012 - 02:27

on ;) paras mahdollinen, saa pitkän vapaan keskellä pimeintä aikaa, jouluaatto pitäisi siirtää maanataille vakituiseen, niinkuin juhannus on lauantaina ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2012 - 07:05

Ihan passeli päivä, tulee ikäänkuin pieni talviloman pätkä, kun vapaita tulee jonossaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 11:20

Oloneuvoksella ei väliä mille päivälle sattuu.
Työelämän parissa olevat pitänevät maanantaita soveliaimpana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 12:03

Mullekaan ei niin merkitystä nyt. Herrat noita vapaita nyt yrittää vähentää ja työuria pidentää. Ja mä yritän pistää hanttiin parhaani mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 16:37

Minulle sopii hyvin tuo maanantai. On viisi vapaapäivää putkeen ja ehtii jouluvalmistelutkin tehdä viimeistään viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 17:12

Minulle ihan sama, töissä kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 18:54

On, sillä siten vapaapäivät useimmilla lisääntyy, eikä nekään jotka joutuvat olemaan silloin töissä jää vaille korvauksiamenetetyistä vapaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2012 - 20:10

Varsinkin joulu on itselleni sellainen aika, että silloin on vain aatto, joulupäivä ja tapaninpäivä. Muita viikonpäiviä ei sitten olekaan ennen kuin vasta tapanista seuraava - se on arki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2012 - 14:20

Kyllä se eläkeläiselle on ihan sama mikä päivä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2012 - 15:24

Minulle aivan sama mille päivälle osuu. Kaikki sopii. Joten maanantai yhtä hyvä kuin kuusi muuta vaihtoehtoa.