Teetkö jäälyhtyjä?

Avainsanat: jäälyhdyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2012 - 08:27

Samoin kävi, kuin edelliselle vastaajalle. Liian monta sankoa mennyt rikki joten ostin jo vuosi sitten sellaiset tekojäälyhdyt..ovat ihan aidon näköiset ja sankon kokoisetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2012 - 21:45

Joskus olen harrastanut jäälyhtyjen tekoa, nykyisin ei ole tullut tehtyä. Ne ovat kyllä kauniita illan hämärässä kynntilöineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2012 - 22:07

Kerrostalossa vähän hankalaa. Joskus teen parvekkeelle pieniä jäälyhtyjä. Väritän ne vaikka punajuuripunalla tms. Vanhuksille hankin sellaisen muovisen jäälyhdyn. Itse teen mieluummin lumilyhtyjä lumipalloista kun kelit sallivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.12.2012 - 22:33

en enää, meni sankoja rikki vaikka kuinka monta viime kerralla, pakkasta tosin oli yli 25 astetta, miten lie onnistuisi nyt vähän lauhemmalla ilmalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2012 - 09:46

Meillä minun isä hoitaa tämän puolen.Aina on komeita jäälyhtyjä pihalla, kun jotakin juhlaa ( ja pakkasta ) on. Isä on kova tekemään kaikkea kaunista käsillään ja jäälyhdyt kuuluu joukkoon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2012 - 10:48

En tee, vaikka kauniita ovat katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2012 - 15:03

Teen jäälyhtyjä aina silloin tällöin kun säät sen sallivat, en muuten, sillä en viitsi väsätä jäälyhtyjä vain yhtä päivää varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2012 - 16:59

enpä tee, sillä ei ole paikkaa mihin ekisin ja taidan olla jo siihen hommaan liian köppänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2012 - 11:13

En tee itse, mutta tuohon pihapiiriin niitä ajoittain ilmestyy.
Mukava niitä on katsella ja luovat kaunista joulun tunnelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2012 - 20:00

Viime talvena tein tyhjistä maitopurkeista ja muovipulloista jäälyhtyjä. Maitopurkeista tulleet kalikat liimasin vedellä yhteen ja pulloihin tein jo ennen jäädyttämistä paikan kynttilöille. Käytin myös vanhaa kakkuvuokaa lyhtyjen tekoon. Nyt saa jäädä - keksin jotain muuta.