Hups keikkaa, onko kaikki jo nukkuneet , vai joulukiireet ovat päällä?

Vaikka yksin olenkin, niin kyllä minä sen joulun hengettären haen jostain kaverikseni.

Avainsanat: missä missä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.12.2012 - 19:56

Reissusta kotiutuneena ei oikein jaksanut muuta tehdä kuin olla vain.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, näinhän se on, että reissussa aina vähän rähjääntyy.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2012 - 19:03

Tuolla ulkona olin myrskyssä ja myllerryksessä! Hyvä ettei koirakaveri hukkunut lumen paljouteen! Miesväki tekee urakalla lumitöitä, että pääsevät aamulla sitten edes jotenkin liikenteeseen...Saisi jo lumentulo riittää! Ja tulla se Joulunhengetär jostain tilalle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2012 - 20:22

Ei täälä nukuta..mielummin kukutaan..Ei joulukiireitä..mutta olen tämän viikon tuurannut henkilökohtaisen avustajan hommia..6 tuntia siinä päivästä vierähtänuyt + matkat päälle..
Juuri tulin lumihommista,kun tulla tuiskuttaa aina vaan lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2012 - 20:35

Kukunnan puolella vielä ollaan, pakettien postitus on vähän työllistänyt ja joulukorttien lähetyskin jäi taas kerran viime tippaan, mutta nyt ovat matkalla. Lunta tulla tuiskuttaa runsain mitoin, tuuli kinostaa hankalasti, mutta onneksi on kevyttä lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.12.2012 - 20:50

On niin paljon urheilua televisiossa, että aikani tahtoo mennä siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.12.2012 - 22:38

töistä tulin justiinsa, ja nukkumaan on kiire, pikku-neiti herää aikaisin aamulla, siihen asti kerkeää levähtää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2012 - 08:31

Jaa-a kyse oli eilisestä illasta. Olin aika väsynyt yövuoron tehtyäni, mutta juuri tuolloin innostuin pyyhkimään työhuoneessa pölyjä. Kirjahyllyn päällykset ja sen sellaista. Täytyypä sanoa, että laiska emäntä tässä huushollissa koska hölynpölyä olikin kertynyt aika lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2012 - 09:31

Ei meillä hötkyillä.
Vähemmälläkin hosumisella asiat luonistuu ja joulun hengetär saapuu meillekin.