Mitä annat lahjaksi Isälle (Papalle/ Ukille/ vaarille) Isänpäivänä?

Lisätty: 07.11.2008 - 23:38

Erkkipoika, kai sinun lapset ja mahdolliset lapsen lapset tulevat Isänpäivä pullakaffelle?
Miun iskä onkii siuta vuoden vanhempi :)

Avainsanat: isänpäivä lahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2008 - 07:24

isämme ovat kuolleet.Miehelleni yritän antaa päivän jolloin en marise ja komentele, hänelle se on juhlaa. lapsemme ja lapsenlapsemme käyvät iltapäivällä kahvilla ja yleensä antavat sukat ja bokserit saa ainakin vaihtaa 3 kertaa vuodessa ettei vaan tarvitse aina kääntää.heh heh sisäpiirin vitsi.lapsenlapset ovat yleensä tehneet pappalle kortteja ja tarhassa kipsistä jotain esim.Tuhkakuppeja ja kynätelineen.

Kysyjän kommentti

Kaikiila oli hyviä ja asiallisia vastauksia, mutta sinun huuripitoinen vastaus puri tällä kertaa minuun, hi hii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2008 - 22:36

En mitään, kaikki ovat jo delanneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2008 - 23:02

Kynttilän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2008 - 23:04

yhtä yksinkertaisesti kuin edelläkin, kynttilät haudoille ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2008 - 23:15

voi hyvä terhi ..isänä toivoisin että voisit viipyä pitkään kahvipöydässäni ja keskustella kaikista asioista .minulla on jo kaikkea mitä tarvitsen..läsnäolo riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 00:01

Isänpäivänä käyn lasteni kanssa tervehtimäsää omaan iäkästä isääni jollee paras lahja on käynti ja keskustelu.ei tarvitse materiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 00:49

Vanhempamme ovat jo kuolleet, mutta puolisoni odottaa lasten käyntiä luonaan. Kauempana asuva perillinen lähettää aina jo ajoissa lahjan ja omien lastensa piirustuksia. Lähempänä asuva poikkeaa kahvilla ja tuo pienimmät pienokaisensa mukanaan ynnä kukkapuketin.

Pienokaiset ovat yleensä väsänneet oman korttinsa ja tikkukirjaimilla ihastuttavasti kirjoittaneet tervehdyksensä ja nimensä siihen. Suurin lahja on tosiaan tuo kohtaaminen eikä tavara. Meillä on jo kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 07:46

kukkakimppu ja kynttilä haudalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 09:23

kynttilät haudoille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2008 - 09:51

Isä ja papat ovat kuolleet jo kymmeniä vuosia sitten, ja haudatkin ovat satojen kilometrien päässä, niin jää se kynttiläkin viemättä haudoille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 10:33

Käymme yhdessä tyttäreni, äitini ja siskoni perheen kanssa isämme haudalla. Ikävä on vielä kova, hän poistui meidän luotamme maaliskuussa. Kynttilän ja pienen posliinienkelin otan mukaan viemisiksi ja kaipaavat terveiset lähetän sydämessäni joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 12:48

Ovat lähdössä matkalle,annan isälleni uuden Trolley-vetolaukun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 14:41

käyn kiireettömästi haastelemassa niitä näitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 14:54

Oma isäni kuoli 57-vuotiaana (aivan liian nuorena) jo n.20v sitten, joten en voi muuta kuin muistella häntä lämmöllä ja hänen huumorintajuaan kaivaten. Omat lapsein tulevat isänpäivänä katsomaan omaa isäänsä (samoin lapsenlapsemme mukanaan) syömään ja jutskaamaan... vielä ei tiedä miten sitten muistavat isäänsä., kortei/'lahjuksin', heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 22:57

Enpä voi mitään antaa kuin ehkä viedä kynttilän haudalle ja ajatella lämpimiä ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 18:44

eipä oikein mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 18:54

Kohta on taas isänpäivä ja pitäisi keksiä lahjoja. Voisi olla kiva ostaa tänä vuonna lahjaksi kokemus vaikka hieronta tai joku muu helliminen tavaran sijaan.