Mikä on toiseksi suurin unelmasi tällä hetkellä, jätetään se ensimmäinen pois, sillä sehän on varmaankin se lottopotti?

ei sieltä lotosta minulle ainakaan ole tullut kuin pari kertaa euro.
Unelmoin, että terveys säilyisi edes tälläisenä.

Avainsanat: kategoria voi olla vaikka mikä. ja avainsanat unelmat kategoria voi olla vaikka mikä. ja avainsanat unelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2012 - 12:43

Inhoan rahaa. Se saa ihmiset kilpailemaan toisiaan vastaan ja .. kateellisiksi, ahneiksi. En osaa nyt paremmin selittää. No ehkä se ei ole rahan, vaan järjestelmän, joka on tullut tiensä päähän, syy.

Unelmani on, että ihmiset olisivat tasa-arvoisia ja yhteiskunnassa ei olisi luokkajakoa.

Kysyjän kommentti

Aivan oikein kaikille tasapuolisesti, mutta oikein hirvittää kun kuulee uutisia joka päivä, tämän pienen Suomenkin kohdalla. Jalkoihin jäädään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2012 - 20:43

Haluaisin saada uuden työpaikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.12.2012 - 22:49

toisena on ilman muuta tuo kenovoitto ;) terveys, maailmanrauha ja muut sellaiset tulevat jos ovat tullakseen, niin kuin tietysti nuo lottovoitotkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 07:31

Haluaisin ilman muuta uuden auton jolla voisin, toivottavasti suht´terveenä ajella työajoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 08:12

Kyllä suurin unelma tällähetkellä on,kun tulen näkemään tämän meidän tulevan prinessan tai prinssin..kun on ensimmäinen 4:jättä polvea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 18:27

Osuit sirkkaliisa oikeaan: lottopottihan se suurin haaveni on. Toiseksi suurin haaveeni on tietenkin kenopottin voittaminen. Enhän minä muuten lottoaisi ja kenoaisi ahkeraan, ellen toivoisi saavani niistä jommasta kummasta (tai oikeammin: molemmista) sitä pääpottia jolla voisin sitten elellä leveästi koko lopun elämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 22:09

Aina kun olen palannut matkalta alan unelmoimaan uudesta reissusta, terveydestä puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.12.2012 - 18:19

Unelmista en tiedä, mutta toiveita on moniakin. Aika näyttää toteutuvatko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2012 - 22:09

Se unelma sammui tänään - uudesta ei tietoa.