Mitä tarkoittaa "parffaus"?

Avainsanat: ruumiin ravinto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 10.12.2012 - 22:45

pelkästään raakaa lihaa ja luita, ei kuulemma saisi sekoittaa muihin ruokintamuotoihin että elimistö tottuu ja käyttää ruuan paremmin hyväkseen (muistaakseni) itsekin annetaan vain luita välillä makupalaksi, tulevat toisella huudon kans ulos, joten ei kovin usein ;)

Kysyjän kommentti

Näinhän se menee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2012 - 20:41

Koirien luonnollista ruokintaa ; lihaisat luut pääosissa ja sen lisäksi lihaa, sisäelimiä ,kalaa ja vihanneksia.Koitetaan syöttää koiraa niin,että lisäaineet jäisi mahdollisimman vähälle.
Itse en puhtaasti tätä ruokintamuotoa ole koskaan koirilleni käyttänyt.Osana ruokintaa raakatuotteet kylläkin on käyneet kaupaksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 11:10

En ollut aikaisemmin kuullut sanaa "parffaus".
Muitilokeroihin tuli uusi tieto.
Kiitos siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 21:46

Todella on lunnon mukaisten ruokien syöttäminen..En kyllä itse ole koirille antanut raakana lihaa,kalaa,sisäelimiä,mutta luita ovat saaneet kaluta.