Mikä on lempikäsityösi tai ajanvietteesi, siis puuhailu, jätetään tämä netti nyt pois siitä?

Minä harrastan naru- ym. pientä askartelua.

Avainsanat: ajanviete

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.12.2012 - 18:09

Lukeminen, ristikot ja sudokut.

Kysyjän kommentti

Aivoille siis voimistelua ja rasvausta. Minäkin ennen ratkoin ristikoita urakalla, nyt on jäänyt \r\nvähemmälle.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2012 - 20:44

Lukeminen! Rakastan kirjoja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2012 - 21:01

korttiaskartelu, paperitaittelu ja tällähetkellä polttopiirtäminen puuesineisiin. Kaikenlainen pieni nysvääminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 07:33

Lukeminen, kun käsitöitä en enää pysty tekemään. Sitten harrastan "ympäristötaidetta"....
www.napsu.fi/matkailu/matkak...7--Keitele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 11:08

Keittiössä minä viihdyn kokkihommien parissa.
Välillä onnistuu ja välillä ei, muttta aina on kokemusta rikkaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 18:37

Lukeminen; se on ehdottamasti mielisintä ajanvietettäni.On todella ihanaa käpertyä sohvan nurkaan, peitteen alle hyvää kirjaa lueskelemaan ja uppoutua sen taijanomaiseen maailmaan jossa välimatkat maasta toiseen ovat senttejäkin lyhyempiä, eri aikakausista toisiin pääsee ajatustakin nopeammin, tuntemattomat ihmiset tulevat tutuimmiksi kuin ketkään muut ja jota lueskellessa aika kuluu kuin siivillä.
Lukemisen lisäksi pidän pajon myös askartelusta ja lenkkeilystä joka on hauskinta ilta- tai aamuhämärän aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2012 - 08:21

Valokuvaus ja siihen liittyvä toiminta sekä videokuvaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2012 - 22:05

Kutominen, virkkaus, puutyöt, laulaminen. Yleensä käsillä tehty työ.