Onko sinulla jotain jouluruokaa- tai traditiota jota inhoat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2012 - 00:32

Nii se o siel ja nii se on tääl,
roiskutetaki lohta vette pääl.

Voi minkä ihmeen laittoi.
silakat nuo mulle maittoi.

Kaiken ikuisen kinkun tilalle,
sisäpaistin laitan mä kaikille.

Makoisat on puurot meillä,
niin kuin kesäkekkereillä.

Kysyjän kommentti

Voiskos vastauksen tään \r\nparemmin runoilla mihinkään?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2012 - 19:45

No kyllä ne jouluruoat ovat itsellä supistuneet hyvin pieneen, sillä yksin tai kaksin jos olen, saan ostaa vain mieluusti sitä ruokaa mitä luulen menevän. siihen kuuluu monen inhoama lipeäkala, on herkkuani.
Traditiot ovat myös vähentyneet kun lapset ovat lentäneet pesästä pois.
Olihan se ennen se lahjojen aukaisu ja se hössötys joskus liikaa, mutta nythän sitä joulurauhaa saa
viettää kylläkseen.
Tytär pyysi aatoksi heille, mutta en luvannut mennä, aattoaamuna käyn riisipuurolla siellä.
Ne ovat ne ikäkausijakaumat nyt tulleet. ei ole edes pieniä lapsia kenelläkään, joita voisi katsella
vaikka kuinka ja kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2012 - 20:52

Minä tykkään ja meillä syödään kaikia jouluruokia.Mutta yksi poikkeus meillä on aina tehtävä;puurossa ei ole sitä mantelia.Jos sen sinne laittaisi, tulisi aika ikävä joulu ainakin minun osaltani, joka olen kaikille manteleille ja pähkinöille suunnattoman allerginen. Eli meillä ei puurosta onnentuojaa löydy :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 07:49

Ihan varmasti inhoaisin sitä, että pitäisi syödä niitä jouluruokia monta päivää. Onneksi nyt voi laittaa jotain muutakin joulupöytään. Elikä poron paistia, kalaruokia, bataattivuokaa jne....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.12.2012 - 16:32

Lipeäkalaa olen kerran syönyt. Toista kertaa ei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2012 - 21:37

Imelletty perunalaatikko ja lipeäkala saavat pysyä poissa pöydästäni.