Miksi ei ylläpito järjästä taas jotakin kilpailua? Voisi taas sillä keinolla vilkastua.

Oletteko samaa mieltä..

Avainsanat: kilpailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2012 - 20:21

Samaa mieltä ja silloin kun tämä napsu aukesi joku ylläpidosta lupaili kilpailua...eipä ou kuulunna eikä näkynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 09.12.2012 - 22:47

onko sitä ylläpitoa enää sen kummemmin, en ainakaan huomaa sitä mitenkään, avasivat kyllä palvelun uudestaan, siinä kaikki?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.12.2012 - 23:44

Vaikka olisi kilpailu, miten ne ihmiset sen kilpailun takia tänne osaisivat tulla. Jos eivät muuten käy, ei siinä kilpailu paljon auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2012 - 17:14

Joo samaa mieltä kissnaisen kanssa, kyllä se yksi tai kaksi kilpailua ei tänne tungosta toisi. Taitaa olla aikansa elänyt. Eläkeikään tullut, mutta sinnitetelee jatkamalla työuraa yli eläkerajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2012 - 19:00

Ei se kilpailu taitaisi auttaa. Näin pienellä porukalla syntyisi hyvässä lykyssä kateutta jos joku kaveri voittaisi matkan tai muun palkinnon.