Joko alkaisi lumentulo riittämään tälle vuodelle?

On jo todella suuret kinokset lunta..ainakin meidän pihalla.

Avainsanat: lumentulo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2012 - 19:43

Jos minulta kysytään ja kun kysytään, niin KYLLÄ RIITTÄÄ ! Ei kiitos yhtään enää tuota valkoista taivaalta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.12.2012 - 19:14

No nyt alkaa. On muutamassa päivässä tullut ihan riittävästi. Pakkanenkin on sopivissa lukemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 20:03

Pienen tauon voisi pitää, jotta entiset saisi kolattua alta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 20:20

Riittää kiitos täälläkin vaikka vähemmän on kuin Etelä-Suomessa. Silti ei kiitos, ei yhtään enempää....sanoo kesäihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 21:36

nyt olis ihan kivasti lunta täälläkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.12.2012 - 22:44

vielä voisi vähän tulla, vaikka sitten myöhemmin talvella, ja jouluna voisi hiljalleen leijailla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.12.2012 - 23:47

En tykkää lumesta, joten sitä ei tarvitsisi sataa ollenkaan koskaan. Riittää tälle talvelle, vaikka en lumitöitä joudu tekemään. Sen hoitaa huoltofirma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2012 - 11:30

Riittäisi minulle.
Ainaista lumenluontia ja auton putsaamista. Hyötyliikuntaahan se on... Tiet näillä syrjäseuduilla on melko pöpperöiset ja liikenteeseen lähtöä tulee venytettyä viimeiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2012 - 17:15

Kyllä minun rollarini tökkii jo tälläkin määrällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2012 - 17:33

Riitäisihän tuo lumentulo jo tälle vuodelle ja talvellekkin jos asoiaa katsoo lumenluojan näkökulmasta. Jos sitä taas katsoo hiihtäjän, tai lumikenkäilijän näkökulmasta niin saisihan sitä lunta vielä lisää tulla. Ainakin tänne omalle asunseudulleni saisi tulla, että pääsisimme harrastamaan noita talvisia hauskoja lajeja kunnon lumikinoksissa ilman pelkoa kaatua kantoihin, risukkoihin ,tai muihin vähän lumen alta pilkistäviin esteisiin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2012 - 00:07

Kaksin aina kaunihinpi.
Siihen minä uskon.

Lisää huusivat maailman lapset....