Onko niin, että Napsumme on väsynyt ja kaipaa lepoa, ei oikein viitsi kysymyksiäkään lähetellä, jos kansa on uupunut?

tuntuu siltä, että napsu ei ole enään entisensä, veteleekö viimeisiä vai kerääkö voimia uuteen rynnistykseen. Hiljennyt on huomattavasti, puhti on kaverista poissa.

Lisätty: 10.12.2012 - 16:03

Pakostahan me ei tehdä mitään, tietty se.

Avainsanat: minne käy tuulen ilmassa tie.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2012 - 20:19

Vai olemmeko jo väsyneet, kun vuosi on näin lopuillaan..itsellä on ainakin 3-vuorotyön vuoksi liian vähän aikaa. Tai oikeastaan voisi jo sanoa 4-vuorotyöksi, kun lisäksi auttelen omaa kotiväkeäni..tosin nyt vähemmän, kun ykkösduuni on tuo ansiotyö. Kaappaustakin monet säikähtivät varmasti. Joskus voi myös hieman vanahattaa....sano savolaenen.

Kysyjän kommentti

Vanhaa vanhattaa, näin on, mutta ei tästä pakkopelilläkään mitään tule, jos esim.pitäisi tehdä määrätty määrä kysymyksiä viikossa. Pahaa kyllä pelkään, että kuihtuu ja kuolee pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2012 - 16:43

Kyllä tämä tästä vielä heräilee, kunhan ottaa ehkä hivenen aikaa.. näin toivon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 17:31

Olen ihan samaa ajatellut sirkkaliisa..kun tuntuu olevan todella hiljaista...toivon mukaan alkaa piristymään...onhan tämä ollut ihan mukavaa täällä...kun vaan on kysymyksiä minne vastailla..ja tietysti pitäisi myös kysellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 19:06

Olisko niin että ollaan tultu varovaiseksi taannoisen "kaappauksen"johdosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2012 - 19:11

Ei ole tämä entisensä, liekö porukka iltaisin siellä uudessa "napsussa" ja sen takia tämä on tosi hiljainen.
Entinen hauskuuskin puuttuu... no kenties uusi vuosi tuo uudet kujeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.12.2012 - 22:53

käyttäjiä taitaa olla aika vähän ja jos kysymyksiä ei tule, myös mahdollisuus vastata vähenee, taitaa sitten johtaa siihen ettei tule niin usein katsottua jne. pitäisi varmaan sopia että jokainen tekee ainakin 7 kysymystä viikossa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2012 - 22:29

Ymmärrä en vaikka kuitan koeta......

Lainaus jostain kappaleesta.

Ken luottonsa on menettänyt, sen takaisin ansaitseminen on erittäin vaikeaa.

Tässä minä uskon napsun ylläpitoon. Jos tapahtuu toisen kerran se ei ole enää vahinko.

Ihminen on erehtyväinen ja se annettakoon anteeksi.

Kuitennii Hyvät Joulut ylläpidolle!