Onko pukinkontti jo kunnossa?

Kolmisen tuntia paketoin sisältöä - nyt ei tarvitse enää murehtia.

Avainsanat: pukinkontti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2012 - 22:10

Nyt se on!
Vaan eilen kun kyselit, niin ei ollut-
Pukki saapuu ja "pussit" täynnä lahjoja.

Kysyjän kommentti

Kiitos, meillä noita pieniä paketin saajia riittääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2012 - 10:20

En ole vielä aloittanutkaan sen täyttöä. Joulumieleni tulee aina tuosta joulukorttien tekemisestä, siihen liittyvästä askartelusta ja kortinsaajien ajattelemisesta. Siivous ja paketit tulevat sitten korttien lähettämisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2012 - 13:53

Muutaman paketin olen ostanut ja muutama vielä jäljellä.Montaa en edes hanki.Lapset isoja ja lapsien juhla mielestäni Joulu enemmin on...Yhdessä oloa ja rauhaa; hyvää ruokaa ja yhdessä syömistä.Se on meidän joulu.Hyvää tahtoa ja kavereita sanotaan laulussakin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2012 - 15:24

Aika lailla on jo kondiksessa ja kortit tiputin postilaatikkoon tänä aamuna. Lahjon aika vähän koska meilläkin panostetaan enemmän ruoka- ja kakkulahjoihin elikä olen leiponut ainakin kotiväelleni ja tehnyt heille ruokia myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2012 - 17:16

Kyllä ne on melkein jo kaikki kondiksessa. kortit arkarteltu, paketit tehty, mutta viikon päästä tulee pukki ne noutamaan. Nyt ei tule Korvatunturilta, vaan Järvenpäästä ja Helsingistä. viipyvät mummon ilona vain päivän, mutta hyvä kun senkin verran ovat luonani. Vuoden yksi parhaista hetkistä, saan ne "osattomat" puristaa syliini ainakin vielä kerran, jos taivaan Isä suo,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.12.2012 - 20:02

Ostettu on kontin sisältö. Kunhan vielä kääräisen ne paperiin, niin sitten on valmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 11:00

On toki sillä kuten monet napsuttelijat varmaan muistavatkin mellä ei ole tapana ostella lahjoja kuin sukujen pienimmille ja niillekin kohtuukokoisia ja -hintaisia. Nuo sukujen pienimpien lahjat on ostettu ja paketoitu jo aikapäiviä sitten, sillä kukaan järki-ihminenhän ei jätä jouluvalmisteluja viimetippaan ja teetä itsellen tällätavoin ehdoin tahdoin joulutressiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 12:58

kaik on paketissa
ja kortit meen nyt ostamaan
tutun tekeminä
täällä on tätä tekemistä ihan tarpeeks
niin jää tältä vuodelta ne kortitkin tekemäti
ensimäsitä kertaa mies muistiin hmm ...
kumpa vaan löydän sen osoitekirjan jostain
on niin kaik hukas tämän remonttireiskan takia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2012 - 20:00

Alkurekijöissään ja levällään vielä koko homma.