Huomasitteko linnan juhlissa haastattelua?

Hänen kertomansa mukaan isä haavottui sodassa 2xkuolettavasti. Aake s.1950; www.youtube.com/watch?v=QQ9gWWTvcpM.
Olikohan silloin jo spermapankit käytössä? Tai sitten mies on pelle.

Lisätty: 07.12.2012 - 10:41

Minun isäni haavoittui täällä ja kantoi liki 90 vuotiaaksi sirpaleet päässään hautaan.
Oli tulossa viemästä komppanian päälikköä sidontapaikalle kun haavoittui. Ehdin eläissään kysymään pelastuiko päälillikkö? Kyllä oli pelastunut ja ei pohjoisen poliisi ollut kiittänyt isääni hänen eläissään. www.youtube.com/watch?v=2K9BgzZOKSM.

Avainsanat: sotahommat 39-44

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2012 - 11:08

Aikaisemmin haastateltiin erästä lottaa ja sotaveteraania. Sotaveteraani kertoi kahdesta haavoittumisestaan.

Minusta Kalliala siteerasi kyseisen sotaveteraanin kertomusta.

Kysyjän kommentti

Pöllö???

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2012 - 12:18

Huomasin myös tuon kuolettavasti tuplasti haavoittuneen tokaisun. Ehkäpä Kallialaa huumorimiehenäkin vähän jännitti. Oman isäni pelasti olkaimen solki, josta sirpaleet levisivät pieninä siruina olkapäähän aiheuttaen vielä ja varsinkin vanhemma iällä särkyjä. Elelee vaimonsa kanssa rivitaloasunnossa.