Oletteko tunteneet itsenne jymäytetyksi netissä?

Oli klikattava mainos ja teksti tätä suomalaiset eivät ole ratkaisseet kuin nn% oikein. Pitihän sitä kokeilla ja hyväksyi kolmioiden määrän. Olet voittanut i padin valitse näistä. Kun valitsin tabletin pyysi puh nroa jotta voivat kysyä lähtysosoitteen yms. Sen saatuaan tuli tekstiviesti puhelimeen että lähetä ok numeroon se ja se. Sitten tuli tekstareita jonossa, että täytyi katkaista virta puhelimesta. Nyt siellä näkyy olevan tekstiviesti saldo liki 35€? Teenkö rikosilmoituksen vai minkä. Pitäkööt tablettisa rosvot, kunhan en noita tekstareita tarvitse maksaa.
Haluatteko linkin että voitte voittaa tabletin?

Avainsanat: suoraa kusetusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2012 - 16:31

Voi, voi ja lämmin leipä.

Netti on pullollaan noita koukuttavia juttuja ja kaikki tyynni samaa huijauskaskaa. Joskus tuntuu, että olis kiva saada jotain ilmatteks, mutta sehän ei oo totta. Kaikesta pitää maksaa.

Sinut on valittu....
Numerosi 0xx xxxxx on valittu...
Osoitteesi .....tie.... on juuri valittu...
ja kaikkea muuta ällistyttävintä tekstiä mitä maa päällään kantaa

Älä mene lankaan! Never ever again!

Et varmasti ole ainoa, joka maksaa noille huijareille, on maksanut tai tulee maksamaan.
Luulen, että ovat hoitaneet asian niin, että rikosilmoitus ei kannata. Toki voit yrittää. Yleensä jossain säännöissä on, että asiakas on ymmärtänyt säännöt ja säännöissä varmaan lukee näistä heleleletin hinnakkaista vastaus sms-viesteistä, jotka eilen täyttivät sen kuuluisat 20 vee.

Ihan joutuupi pitämään omana kippeenää, valitettavasti.

En ole tullut huijatuksi tällaisilla viesteillä. Entisessä elämässäni varoittelin työtovereitani juuri erilaisista huijariviesteistä sähköpostissa tai muussa internietuun liittyvissä jutuissa. Vaan eihän sitä tiedä missä puussa se piru kykkii...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2012 - 15:34

Tekisi mieleni kysyä, että olitko juuri kylpenyt, kun tähän mainokseen vastasit? Ei vaan.Harmi juttu.Kuullut muiltakin, että humpuukkia ovat ja pelkkää rahan keruuta.Enpä ole koskaan uskaltanu moisiin vastaiilla.Niin että kiitos ei linkille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 15:46

Kerran vastasin vastaavaan, mutta parin kysymyksen ja tekstiviestin jälkeen en enään uskaltanut jatkaa ja asia jäi silleen. Kerran tuli vielä muistutus, mutta poistin tekstarin heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2012 - 16:16

En ole tuollaisiin vastannut. Sain informaatiota jo kauan sitten, että mitään et ole vielä voittanut, vaikka miten luvattaisiin. Jätän omaan arvoonsa kaikki nettikisat. Oman kaupan arvontoihin osallistun, en muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 20:44

Ei kiitos linkkiä tännekään. Noita koukuttajia tuntuu olevan usealla sivustolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 20:45

En ole koskaan lähtenyt mukaan tuollaisiin. Harmi sinulle. Tee rikosilmoitus. Jos kukaan ei tee niin nämä jatkavat aina vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 21:51

Ihmettelen, miten niin järkevä ja viisas mies kuin Sinä olet, menit vastaamaan ko. viestiin.
Olen aina pitänyt Sinua järki päässä, no niistä housut jalassa, en tiedä tyyppinä.
Sattuuhan sitä, että viisaskin menee vipuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 21:56

En ole noihin kaiken maailman ilmoituksiin koskaan vastannut.
Väittäisin, että viisaampi väistyy!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.12.2012 - 23:42

komppaan mariaanaa, tee rikosilmoitus että tulee julkisuuteen ja mahdollisesti loppuu tuo petoshomma. kysymykseen vastauksena, olen, tilasin dvd:n huutonetistä ja maksoin sen, dvd:tä ei tietystikään kuulunut eikä näkynyt, tein rikosilmoituksen, selvisi että joku nuori poika oli tehnyt 142 samanlaista kauppaa ja oli joutumassa oikeuteen, poliisit kysyivät onko vaatimuksia, no rahat takaisin vaadin ja vankeutta tekijälle, ei ole kuulunut mitään vuoteen :(