Huomenia napsut. Mitäpä puuhaatte näin pakkaspäivänä? Vai joko teillä päin on keli lauhaa?

Toinen ihana vapaapäivä, jee. Tää tekee karjalanpaistia ja hirvipihvejä sienikastikkeessa. Lähden kohta naapurikuntaan hieman jouluostoksille mikäli autoni suostuu yhteistyöhön pakkasella. Toki on lämpöroikassa, mutta vanha rouva meinaa jo hidastella välillä. Mittarissa -20°C.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2012 - 11:11

Linnuille laitoin auringonkukan siemeniä.Kova on menekki,iltapäivällä lisätään.
Kirjastoon lataamaan vhs-kasetilta nauhoituksia dvd-levylle.Aikaa vievää hommaa,mutta sitähän on.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksista. Linnuille laitetaan ruokaa tänäänkin. Onneksi nyt hieman lauhemmassa säässä. Vain -8°C pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2012 - 10:20

Täällä sataa LUNTA ja sitä onkin tullut jo paljon.Pakkasta alle 10.Että lumitöitä tässä pitäisi ruveta ainakin suunnittelemaan...
Sitten kirjastoon ja apteekkin nyt ainakin pitäisi piipahtaa.
Toisaalta nuo sinun tekemäsi liharuuat maistuisi minullekin.... :) Jos ajelisin vähän pidemmälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 11:19

Ylös ulos ja lenkille.
Kauppareissu ja kokkailu.

Kyllä sitä siinä on aivan liian kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 13:34

Viimme yönä alkoi lumisade,ja jatkuu edelleen.
Kauppareissun tein..oli pitkä lista mukana,kun ostin jo kaiken tarvittavan poikani 50v. päiville..lauantaina ne meillä pidetään,kun olen luvannut järjestää ...
Itse meinaan kaiiki tarjoilun tehdä..suolaiset ja makeat..
Lumitöihin on mentävä jossakin vaiheessa...kunhan tuo sade loppuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2012 - 15:34

Ei kummempia puuhailuja. Kaupassa kävin ja postiasioita hoitelin. Muuten ihan kotosalla vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 16:20

No, johan oli sinulla lukemat mittarissa!

Aamulla oli -12 ja lunta tuli riittävästi. Hörpin kahvia, katsoin telkkaria ja neuloin. Venkoilin aikani ja sitten puhelinsoitto ja piti tormistautua. Olin ajatellut käyväni jo tänään kaupassa, koska huomenna on kuiteskin ruuhkaa. Suoritin kaupassakäynnit ja apteekkireissut ja toimitin asiat vanhemmalle pariskunnalle siinä samalla. Se puhelinsoitto nääs. Täyttelin heille kelan papruja ja nyt sit oon tyytyväisenä kotosalla.

Suunnitelmaa oli vain sen kauppareissun verran, mutta lukujärjestys muuttui matkan varrella.

Nyt ei sada lunta ja pakkasta vain -9. Livakast män tääkii päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2012 - 20:06

Eipä ollut lauhaa, joten lämmityshommia on riittänyt. Muuten mennytkin levossa, oli eilinen kaappien siivous liikaa raihnaalle selälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 21:39

Töissä meni tämä päivä ja töitten jälkeen suoraan ruokakauppaan ostoksille, illalla vielä väänsin evästä pakkaseen. Lunta on tuprutellut, mutta onneksi lumityöt tekee huoltoyhtiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 21:56

Suunnitelin ulos lähtöä aamusella, mutta mittari oli 22,8 joten ei siitä tullut mitään. Sisätiloissa homaa riittää aina. Täytin 10-sivuisen kaavakkeen, menen taas huomenna kipuklinikalle Jyväskylään, luulen , että saan vähän tukevampia pillereitä kipuuni. Nyt sitten pitäs oikoa itsensä tuonne makuupuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.12.2012 - 23:49

pakkasta oli 22 astetta, käytettiin tyttären kanssa koiria lenkillä, raavittiin jäätynyttä hiekkalaatikkoa sen verran että sai ruokatarrpeet irti, nautittiin lounas, ripustettiin vielä yhdet jouluvalot ja sitten sisähommiin ;)