Viikko sitten kysyin tanssii tähtien kanssa mieltänne finaaliin päässeistä. Nyt on voittajakin tanssittu jo menikö mielesi mukaan?

Myöntää täytyy nyt, että kyllä Krisse ja Matti oli nyt parempi kuin Antonio ja Disako se oli.

Avainsanat: tanssii tähtien kanssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2012 - 09:39

Baba oli suosikkini.

Kahdesta finaaliparista Krisse oli parempi.

Muuten mukava ohjelma katsella. Väkivallaton onnellisten ihmisten kisailu.

Kysyjän kommentti

Krisse oli parempi, mutta symppis pisteet Antoniolle koko kisan ajan mieestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2012 - 21:32

Hyvin tanssivat molemmat finalistit.Silti kuitenkin olisin suonut Antoniolle voiton.Varmasti vaikeampaa olla tanssiparissa se "vievä puoli" ,kuin virallisestikin vietävissä oleva.
Olipa Antonio mielstäni myös luontevasti avoin ja iloinen kaikesta tekemästään;toki pettymyskin joissain jaksoissa näkyi. Krissestä näimme ilmeisesti vain sen virallisen puolen ainakin enimmän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.12.2012 - 22:03

Loppupelissä meni. Viime sunnuntaina olen 2. sijan saaneen kannalla. Tämän illan esitysten myötä mieleni muuttui - ja oikea tanssija voitti. Hyvä Krisse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 22:48

Kerrankin kansa äänesti oikein!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2012 - 07:08

Aivan oikein meni. Krisse ja Matti olivat parempia, sen verran jaksoin eilen illalla seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2012 - 10:14

Illan tanssien perusteella toivoin Krissen voittavan, ja niin kävikin. Antonio oli suosikkini ensin , mutta ei loistanut viimeisissä tansseissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2012 - 11:46

Ihan OK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2012 - 21:40

Voitto meni oikeaan osoitteeseen, vaikka viikko sitten olinkin toista mieltä. Eilisen tansseissa Krisse kumppaneineen onnistui paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 20:54

Eipä tullut kovin tarkkaan seurattua - sunnuntaina sen verran, että voin sanoa molempien olleen hyviä. Tuo Antonio vain oli symppiksempi.