Hyvää ja rauhallista adventtia kaikille.Miten vietät tämän päivän?

Lappeenrannassa on -9C pakkasta ja ihanan talvinen sää,vielä on tuuletonta,eikä edes sada.Mie saan tänään ruokavieraita ja kohta laitan paistin uuniin.

Avainsanat: adventti ruokaa vieraita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2012 - 15:53

Rauhallista adventti-iltaa sinnekin. Nukuin yövuoron jälkeen aamupäivän ja sen jälkeen askartelimme tien varteen joulupukin. Naapuri soitti kahville ja lämpimäisille joten nyt on vatsat herkkuja pullollaan. Uunin lämmitystä ja ihan vaan oleilua loppu ilta. Nautin jo nyt alkavista 4 päivän vapaistani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2012 - 10:22

Taidamme viettää päivää aika samalla tavallla..Meillekin tulee tyttärenpoika syömään...kun avovaimo on pikkujoulu risteilyllä...
Niin ja tietysti tulee mukaan Osku-koira...niin voin käydä Oskun kanssa lenkillä..
Ilma on ihana talvinen..ihan tyyni ja niin valoisaa..-8,6..
Täytyy suunitella poikani 50.v.juhlia mitkä on ensi-viikonloppuna meillä..kun olen luvannut jäjestää juhlat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.12.2012 - 11:06

Samoin sinulle ja kaikille napsulaisille.
Pieniä puuhia on päivä täynnä - mutta rauhallisin mielin niitä tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 11:44

rauhallisella mielin rukan hiihtoja seuraillen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 11:54

Aijon viettää tämän päivän ulkoilemalla ja käymällä perheeni kanssa syömässä anoppilassa poronlihakastiketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.12.2012 - 11:58

Niin myös sinulle. Päivä menee urheilun parissa, ruokaa tehdessä ja kattimusta silitellessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 12:31

Kiitos toivotuksista. Minä olen vain oleillut ja kuulostellut oloani, ei oikein primaa ole nyt.
kello 16.00 pitäisi mennä tyttäreni kanssa Keuruun kirkkoon Koop.in konserttiin, mutta ei mua huvittaisi
kun hän laulaa puolet ei suomeksi ja minä kun en ole niitä kieli mummoja.
Mutta soiton taidan ymmärtää ja ei se varmaan ole remuavaa kun se on kirkon tiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 12:41

Kiitos samoin, aamulenkki on tehty ja nyt vain hyvän kirjan kanssa loppupäivää viettelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 18:39

Oloneuvoksella on olemisen onni.

Onni on onnellisen olotilan oivallus.

Oi, oi , oi!