Minne haluaisit Suomessa vielä joskus matkustaa? Mitä haluaisit ehdottomasti nähdä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2012 - 19:43

Tammisaareen haluan vielä joskus..On niin kaunis pieni paikka.

Kysyjän kommentti

Siellä en ole käynyt minäkään;laitetaan muistiin! Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.11.2012 - 22:43

Haluaisin uudelleen Naantaliin. No siellä tietysti Muumimaa kiinnostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.11.2012 - 22:48

Rovaniemi on aina kiinnostanut. Jostain kumman syystä on aina menty joko itärajaa tai länsirajaa pitkin, joten on jäänyt sinne välimaastoon niin pahasti, että näkemättä on vieläkin. Ja taitaa jäädäkin näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 06:54

Muonioon ja siellä Pallakselle ja myös Keimiön kalamajoille, yhden lapsuuden kesän olen Muoniossa viettänyt ja maisemiin ihastunut, lapsuusvuosien jälkeen olen siellä vain kertaalleen käynyt lakkareissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 07:59

Haluaisin matkustaa Porvooseen koska lienee ainut kaupunki missä en ole käynyt. Vanhat puutalot kiinnostavat ja sellaiset pikku puodit siellä. Toinen mitä haluaisin kokea on Lapissa Kakslauttasella yöpyminen niissä igluissa ja katsella tähtitaivasta sekä revontulia selällään sängyssä.

www.letsbookhotel.com/fi/fin...tanen.aspx

Tämä voisi olla upea kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 10:38

Tuolla Suomen käsivarressa olisi ihan kiva käydä katsastamassa maisemat, mieluiten kesällä ilman sääskiä ja itikoita. Ne porolaumatkin olisi kiva nähdä ihan paikan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 16:52

Heikki Hurstin joulujuhliin Helsinkiin 24.12.2012, olen kerran siellä ollut ja oli oikea joulu.
Muuten Tasavallan Presidentti Halonen oli miehineen siellä. Vuotta en muista.
Niin kiitollista ja harrasta joulujuhlaa harvoin tapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 19:15

Turkkuseen ja uuden Myllysillan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.12.2012 - 22:50

tulevina vuosina suunta vie poikkeuksetta kohteisiin missä on pienille lapsille mukavaa toimintaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 18:32

Kaustisten kansanmusiikkifestivaaleille on monesti mieli halannut.

Toivottavasti toive joskus vielä toteutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2012 - 21:09

Jotenkin on jäänyt mieleeni Ylläksellä talvi illat. Pakkasta hieman, ei tuullut, lunta kaikkialla. Puiden oksat lumen peitossa. Hiljaista ja rauhallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2012 - 21:08

Kolin kauniisiin maisemoihin mielisin. En ole koskaan käynyt siellä lähelläkään.