Tuulenpuuska ottaa talon pihasta peltiämpärin ja viskaa sen ohi ajavan auton tuulilasiin, joka menee rikki. Kuski saa vammoja.

KUKA VASTAA?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2012 - 15:28

Nyt en osaa kyllä sanoa. Myrskyvahingoksi kai luokitellaan? Ja niitähän ei kukaan halua korvata. Liikennevahingoksi se ei kyllä mene tai jos menee niin toivottavasti ämpäri oli rekisteröity tieliikennekäyttöön ja vakuutettu. Vaikea mennä sanomaan, mutta en kyllä haluaisi olla ko. ämpärin omistajakaan. Ehkä autonomistajan mahdollinen kaskovakuutus korvaa hirvi-, palo- ja ämpärivahingot.

Kysyjän kommentti

Hih...Toivottavasti näin ei käy kenellekään :)) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.11.2012 - 14:50

Ämpärit piiloon kun myrsky alkaa. Ei tapahdu sitten sellaista vahinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2012 - 18:27

Ämpärimummo maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.11.2012 - 19:40

Ai hankala juttu. Jos autoilijalla on luonnonkatastrofivakuutus, niin ehkä se korvaa.
Omassa autossani sellainen on, tahtoo sanoa että jos myrsky kaataa puun autoni päälle, vakuutus sen korvaa.
Kuuluisiko kotivakuutuksen piirin sen ämpäri. Onneton - vaikka aika hauska vahinko - ei varmasti usein ole tuollaisia tapahtunut. Toivottavasti ei ollut teidän ämpäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2012 - 21:01

Jospa mummeli vaatiikin korausta lommolle menneestä ämpäristä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2012 - 19:48

Aika harvinainen tapaus..ken korvaa vahingon..on arvoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.12.2012 - 22:56

0100 100 vastaa, kasko ja kela korvaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2012 - 18:29

Ensin kasko ja sitten katsotaan kenelle kuuluu korvausvastuu.
Tässä tapauksessa vakuutusyhtiö ottaa omansa ja mummo maksaa.