Kuka seikkaili tötterö täynnä ja pönttö pöhönä?

Avainsanat: seikkailu tötterö pönttö pöhönä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2012 - 08:58

No piti oikein katsoa, kun kuulosti niin tutlta.. no Irwinhän se. Mies tiesi mistä lauloi ja lauloi mistä tiesi. Mulla on vähän samanlainen, joskin hieman hatara muistikuva, taiteilijasta nimeltä Tapio Rautavaara. Porin SokosMarketin alkuhuumaa elettiin ja Rautavaara oli siellä esiintymässä. Isän kanssa sitä ihmeteltiin ja liekö sitten tuo vaikuttanut mutta musiikkinsa alkoi myöhemmällä iällä kiinnostaa minua kovastikin. Saa väristykset aikaan vieläkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Irwinistähän oli kyse, mutta Tapsa taiteilijoista yksi parhaimpia - harmi että niin vähän enää näiden kummankaan ääntä kuullaan mediassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2012 - 23:25

Tietysti iki ihana Irwin! Mahtavia kappaleita Suomalaisesta elämästä! Ja miehen viskin polttama karhea ääni.AH!
Muuten ainoa "julkkis" , jonka nimikirjoitus minulla on.Mies kirjoitti sen Inkeroisissa yhdessä pienessä juottolassa rumpujen päällä (juoma)kuitin takapuolelle...Juoman joi isäni ja minä pikkutyttönä istuin ja ihmettelin...Taisin olla 4-vuotias tai jotain siinä nurkilla.Kuitenkin muistan Irwinin hyvin.Oli kohtelias mies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2012 - 10:10

Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.11.2012 - 11:07

Tiedän monen seikkailleen niissä tunnelmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2012 - 21:35

Juu kylä Irvinillä kaimoja on liikaakin ja vielä kahelimpia.