Erikoisin harrastus, mikä sinulla on koskaan ollut?

Avainsanat: erikoisin harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2012 - 09:59

Rukinlapoja olen veistellyt lovileikkauksella ja paljon.
On varmaan joku kolminumeroinen luku.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Hieno harrastus onkin ollut. Minäkin olen kaivertanut balsasta pyhimysten kuvia aikanaan, se oli erikoisin askartelu, mitä olen tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.11.2012 - 20:37

Olin aikoinaan revinnäistyökurssilla. Sille nauroivat kaikki tuttuni ja sukuni. Mahtoi olla sitten erikoista. Omasta mielestäni oli mielenkiintoista ja hauskaa. Harrastin sitä kurssin jälkeenkin, mutta ne jatkuvat ihmisten nauramiset lopetti sen harrastuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 20:49

Mummoni opetti minulle aikoinaan kintaan neulomisen sellaisella kinnasneulalla. Muutama vuosi sitten kävin kurssin uudelleen, mutta olen taas unohtanut tuon taidon. Lapsena neuloin muutaman kinnasparin. Yhden syksyn kävin huonekalujen entisöintikurssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 20:49

Teinityttönä kierrettiin kavereiden kanssa metsissä halailemassa puita :) Olihan se hassua, mutta rauhoittavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2012 - 21:26

Harrastukset ovat olleet yhtä tavallisia kuin harrastajakin. Vaikein sen sijaan löytyy helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 21:48

En nyt keksi muuta,kun tuo kauniiden kivien kerääminen,etelän matkoilta..
Olen niitä laittanut kukkaruukujen mullan päälle koristeeksi...
Rannoilla kävellessä niitä aina keräilee..on niin sileitä litteitä ja kauniin värisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2012 - 13:32

Aarteen etsintä lasten kanssa.. tai se meni niin, että mä piilotin juttuja eri paikkoihin jotka sitten merkitsin karttaan. Lapset sitten kartan avulla yrittivät löytää aarteen eli jotain makoisaa yleensä. Voipi olla että on jotain vielä erikoisempaakin, mutta nyt ei muistu :)