Suomen "vävypoika" Adam saapuu 22.3.13. konsertoimaan Helsinkiin.Tykkäätkö musiikistaan?

Lisätty: 28.11.2012 - 21:36

Hän tuli toiseksi American Idol - ohjelmassa vuonna 2009.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.11.2012 - 20:09

Tutuksi on tullut, pojantyttären suuri idoli. Hän menee katsomaan Adamia juuri tuolloin.

Kysyjän kommentti

Konserttiin olen menossa minäkin! Kovasti tykkään, kun radiossa Adam soi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2012 - 19:59

aivan tuntematon suuruus. Joten en voi arvostella musiikkiakaan. Eilen olin Viktor Klimenkon konsertoimassa illassa ja vaikka hän on jo 70.nen ääni ja volyymi on mahtava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2012 - 20:02

En ole kuunaan kuullutkaan hänen musiikkiaan, mutta tiedän kenestä on kyse. Sen verran on nuoriso valistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2012 - 20:13

Minullekkin ihan tuntematon tämä Adam..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2012 - 20:55

No tulipa tämäkin opittua, ihan lutusen näköinen poikahan tämä näyttää olevan, osanneeko sitten laulaa, en tiedä kun en ole kuullut.....tietääkseni....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 08:04

Evvk, mutta tiedän kuka on kyseessä. Olen elänyt vissiin ihan ohi tällaisten kuuluisuuksien ja musiikin. Kalkkis mikä kalkkis :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.11.2012 - 09:17

eipä ole tullut tutuksi muuta kuin lehtien palstoilla, musiikista en osaa sanoa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 10:48

En ole seurannut tuota ohjelmaa.
Tuskimpa kuuluu minun musiikillisiin makuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 12:37

Ei herätä minussa suuria tunteita.. : )