Huomenta napsulaiset, joko teillä on päivän lumisateet tulleet? Meillä on vielä maa mustana, mutta lämpötila jo miinuksen puolella ( - 4) ja lumipeitettä odotellaan.

Avainsanat: säätila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2012 - 08:00

Huomenta sinulle, kaikille aamuvirkuille....ja myös vähemmän virkuille. Mittari näyttää -5 pakkasastetta ja kun oikein kurkin pimeälle pihalle niin siellä näkyy hieman valkoista siellä täällä. Näyttää siltä, että juuri alkaa satamaan. Toivottavasti illaksi ei tule huono keli, kun päristelen iltavuorossa pitkin pitäjää.

Lisätty: 28.11.2012 - 10:34

Lenkillä kävin ja Matildan kanssa ihastelimme juuri hyvin hiljaa leijailevia onnettoman pieniä lumihiutaleita. Noista ei ainakaan kerry minkäänlaista valkoista peitettä maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2012 - 08:47

Lounais-suomessa maa on musta, mutta mieli korkealla.

Lisätty: 28.11.2012 - 13:02

Nyt sitten alkoi pyryttämään. Kurja keli ja maakin muuttuu valkoiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2012 - 09:42

- 7 mittarissa, kova viima ja vaahtopäät iskevät rantaan. Valkoista maassa vain siellä täällä, katoilla kokopeitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2012 - 09:51

Huomenta vain sinne naapuriin. Tänne on satanut härmää yön aikana ja paraillaan leijailee hiutaleita.
Pakkasta on reipas 4 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2012 - 11:39

Puolen päivän lähestyessä alkoi pieniä hiutaleita leijailemaan. Noista ei kinoksia synny. Miinusta mittarissa asteen pari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2012 - 20:04

4 mittarissa, pari sievää lumihiutaletta leijaili hiljaa maahan kun kävin kävelylenkillä.
Saa nähdä mitä viikonloppu tuo tullessaan, povaavat kovaakin keliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2012 - 20:16

Ei ole meilläpäin vielä lumisade alkanut..kova myrsky vaan myllertänyt..että todella kylmän tuntuista...vaikka asteita -2..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 12:39

Maa mustana täälläkin. Pitänee kai todeta että odotan kesää :)