Ihastuttaako vai vihastuttaako kauppojen joululaulut?

Samalla kauppareissulla, kun kuulee Petteri Punakuonon viidettä kertaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.11.2012 - 18:58

Kyllä ne näin marraskuussa ottaa päähän. Joulukuun alusta puoleen väliin voisi soitella sellaisia kevyempiä mutta viime pätkällä vasta niitä kauneimpia.
Pyrin aina sulkemaan korvani jos kuulen vaikka Sylvian joululaulun tai vastaavan, ne tahdon kuulla vasta aattona.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.11.2012 - 16:19

Eilen ravasin kauppoja tuntitolkulla, eikä missään kuulunut ainoatakaan joululaulua. Ei vihastuta vaikka kuulisinkin usein saman joululaulun, kun tykkään joululauluista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 16:35

en ole vielä kuullut olen soitellut kyllä kotona niitä jo. Joulunaikaan tulee radiosta niin paljon, ettei tarvihe omii koskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 18:12

Olen niin vähän vasta kaupoissa käynyt etten ole tainnut kuulla vielä ensimmäistäkään joululaulua. Pitäisi mennä kaupunkiin isoihin marketteihin kuuntelemaan. Oikeastaan hyvä sillä nyt on mukavaa odottaa joululauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 20:39

Vielä en ole joululauluja kuullut, soittolistat saisivat olla vaihtelevampia, ja mielellään vasta joulukuun puolella voisi vasta aloittaa joululaulujen soittelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2012 - 08:43

Enemmän vihastuttaa joulun kaupallisuus.
Turha juokseminen ostosten perässä on taakse jäänyttä elämää.
Muuten niitä lauluja tulee kuunneltua kotipiirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2012 - 18:04

Muistat Sokoksen, Anttilan,Citymarketin, Tokmannin varmaan ja Lidinkin tuon harmaan.
Niissä kauppiaat lahjoja laitaa koko vuoden takahuoneissaan.
Sitten marraskuussa taittaa hyllyille työkengissänsä taivaltaan.
Ken lahjat nuo ostaa saa, ken pelit nuo euroilla omakseen saa?
Se tietenkin joka ymmärtää: joululauluilla kauppiaat ostajia kauppaansa houkutelee.
Se tietenkin joka ymmärtää: ei lahjoja saa jos joululauluista kiukuttelee.

Ei siis vihastuta joululaulut kaupoissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.11.2012 - 11:30

antaa laulujen soida, vielä ei ole kuulunut, enkä kuitenkaan montaa kertaa käy ostoksilla, joten ei kerkeä kyllästymään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 12:42

Saksassa aloittavat tuon joulunodotuksen monin paikoin jo lokakuussa. Että kyllä minun mielestä saa/pitää tulla joululauluja jo marraskuussa. Muutenhan se menee liian nopeasti ohi.. Onhan ne kuitenkin kauniitakin monet joululauluista.