Onko piha tai parveke jo talvikunnossa?

Itse laittelen viimeisiä pihalla - sen jälkeen teen talvikoristeen yhteen ruukkuun.

Avainsanat: parveke puutarha talvikuntoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.11.2012 - 15:02

Osittain on, osittain ei. En parveketta sen kummemmin laita talvikuntoon. Kaikki hautautuu kuitenkin lumeen, kun kunnon tuisku tulee.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Parvekkeen kunnossapidossa riittää ihan yhtälailla hommia kuin pihankin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2012 - 14:23

Rivitalopihamme on ollut talvikunnossa jo viikojen ajan ja kohta on joulukunossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 15:32

Ei ole paljon laitettavaa.

Lasitettu parveke ei vaadi kuin muutaman jouluvalon myrskylyhdyn lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 15:35

no tota noin kyll on kunnossa antaa tulla vaan lunta pihaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 15:52

Piha siistinä..haravoitu ja kesäkalustte ja grilli säilössä..
Valotkin on laitettu ulos puihin..syksyn pimeyttä valaisemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 15:55

Kyllä juu.Pihakeittiö sai valot kukkien tilalle.Lyhtyjä sitten sytytellään pitkin talvea.Mikään ei voita elävää tulta pimeän keskellä.Kaunista on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 16:37

Kyllä minun kokonaan lasitettu parveke on saanut jo valot joka kulmaansa ja tyttäreni kertoi, että on kaunis kadulle päin. Täytyy itse mennä katsomaan sitä tänä iltana kun lähden kuuntelemaan Viktor Klimenkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 18:13

Piha ja Onnela ovat talvikunnossa, mutta talvea ei vaan näy eikä kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 20:33

Terassi on kuntoon laitettu, yksi äitienpäiväruusu siellä vielä kukkii ja lykkää nuppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.11.2012 - 11:28

piha on kunnossa, melkein kaikki kalusteet varastossa, jouluvalot paikallaan, pihatyöt tehtynä, kola ja lapio valmiina, antaa talven tulla ;)