Milloin olet viimeeksi ostanut kotiin jotain,verhoja mattoja tai kalusteita?

Lauantaina ostettiin matto olohuoneeseen ja etsimme myös rullaverhoja joita ei sit löytynyt.Matto on kaunis ja olemme siihen oikein tyytyväisiä,myös kissamme pitää siitä.Tosi harvoin ostamme kotiin mitään.

Avainsanat: matto hankinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2012 - 10:24

En edes muista milloin olen viimeksi ostanut verhoja, mattoja tai kalusteita.

Mummon jäämistöstä sain useamman maton ja niitä olen käyttänyt. Varastossa on vielä muutama mummon kutoma tuliterä räsymatto, jotka aion käyttää tulevaisuudessa.

Putkiremontin jälkeen on sitten ostoslistalla uusi sohva, olohuoneen matto ja verhot.

Onnea vaan uuden maton omistajalle!

Kysyjän kommentti

Ostimmekin hyvän maton,eikä ollut kallis.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2012 - 11:18

Kesällä ostin pesualtaan alakaapin ja kirjahyllyn Ikeasta. Rakastan sitä kalusteiden kokoamista. Ihailen sitä taitavuutta, millä kalusteet on rakennettu helposti koottaviksi. Kestävyys on sitten asia erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 11:56

Pojan huoneeseen tuli viimeeksi ostettua uusi matto.Edellinen olikin jo aikansa palvellut ja oli kaikkea muuta, kuin nuorelle miehelle sopiva...Mutta kummasti se piristi ja muutti huonetta!

Harvoin tulee mitään ostettua, kun tarkan markan linjan on pidettävä.Vain siis tarpeeseen.
Meidän perheen "joululahja" on tänä vuonna uusi astianpesukone.Se taitaa mennä kalusteesta :) ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 12:20

Tuli ostettu uusi Wc pönttö,lavuaari,allaskaappi ja sähköllä toimiva pyyhekuivain....kun oli putki- ja Wc-ja remppa..
Tosi kätevä tuo pyyhekuivain..olen todella tyytyväinen siihen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.11.2012 - 12:47

Viimeisen kuukauden aikana on tullut hommattua verho- ja tyynynpäälliskankaita sekä ostettu uusia mattoja.
Viikonloppuna ostettiin kaksi tavallista hyllyä sekä yksi erilaisempi johon upotamme kohdevalot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 14:33

Kesällä, pidettyämme monta vuotta taukoa kotiin ostettavien tavaroiden hankinnassa, ostimme uuden lipaston olohuoneesseen saadaksemme sinne lisää laatikoita säilytettäville tavaroille ja aijempaa parememman ruokaryhmän ulos takapihalle. Sen jälkeen emme mitään uutta olekkaan hankkineet kotiimme lukuunottamatta yhtä punaista kynttilälyhtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.11.2012 - 14:57

Kaikki matot on uusittu viimeisen puolen vuoden sisään, sekä uudet täkit ja tyynyt hankittu. Ai niin, vielä muistui mieleen jalkalamppu ja pöytälamppu.

Lisätty: 28.11.2012 - 20:59

Kaikkein kallein hankinta unohtui mainita. Television hankinta elokuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 15:28

Ei ole ostettu aikoihin. Tarpeettomat vietiin Punaisen Ristin kirpputorille.
Aika paljon muutakin verhojen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 16:50

Taitaa taulutelevisio olla uusin ostos sänkyni päähän, toinen on yhdessä nurkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 18:15

Kolmisen viikkoa sitten uudet verhot tupa-keittiöön ja samaa sarjaa tyynynpäälliset sohvatyynyihin sekä kaitaliina pöydälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 20:22

Viime lauantaina kävin Kiteellä Marimekon tehtaanmyymälässä ja ostin keittiöön verhokankaan, iloisen ja värikkään, kun tuntui että tätä syksyistä pimeyttä on jatkunut niin pitkään. Nyt vain tarttis ommella käänteet......

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.11.2012 - 11:26

nojatuolin ostin alkukuusta, nyt siihen on ilmestynyt tussilla tehty taideteos, toimii silti hyvin ;)